کتاب جن شناسی

The Demonologist
براساس تحقیقات اد و لورین وارن
کد کتاب : 24388
مترجم :
شابک : 978-6001174001
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1980
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب جن شناسی اثر جرالد بریتل

اگر فکر می کنید جن ها فقط مسئول شکار هستند ، در فکر خود تجدید نظر کنید. اگر فکر می کنید ارواح و اجنه وجود ندارند بیشتر فکر کنید. این کتاب که از پرفروش ترین های نیویورک تایمز است روند مذهبی شدیدی که پشت وقایع ماوالطبیعه است و چگونگی بروز آن را به شما نشان می دهد. این کتاب که به عنوان متنی در کلاس های درس استفاده می شود ، یکی از کتابهایی است که نمی توانید آن را کنار بگذارید. بیش از پنج دهه است که اد و همسرش لورین وارن دهه هاست که به عنوان برجسته ترین متخصصان شیطان شناسی و جن گیری در امریکا شناخته شده اند. آنها زوجی محقق در زمینه ی مسائل ماورالطبیعه اند. آنها با انجام هزاران تحقیق که اعتباری نیز برایشان دست و پا کرده است ، آنچه را که در واقع موجب بر هم زدن آرامش در خانه های جن زده می شود، نشان می دهند. چندین فیلم ترسناک بر اساس یافته های این زوج در زمینه ی جن گیری ساخته است مانند آنابل و احضار.
کتاب در پانزده فصل نوشته شده است که فصول آن به ترتیب عبارتند از: فراتر از آمیتی ویل، هنر و اشباح، آنابل، پدیده های غیرطبیعی، کتاب احضار روح: هدیه کریسمس، ماهیت غیرمادی، هجوم ارواح: شروع ماجرا، آزار و اذیت: استراتژی ارواح آشکار می شود، خانواده ی قربانی، رستگاری، بنده ی شیطان، بازگشت پلیدی، روح گروگان گرفته شده، صدای انفیلد و لطفا فقط یک پرسش دیگر!

کتاب جن شناسی

نکوداشت های کتاب جن شناسی
My research relied heavily on The Demonologist. It scared the daylights out of me. Profoundly.
کتاب جن شناسی مرا شوکه کرد. عمیقا.
Vera Farmiga

I watch/read a lot of scary stories. But, The Demonologist, true life account of Ed & Lorraine Warren, is the scariest book I've read.
من داستانهای ترسناک زیادی را تماشا می کنم / می خوانم. اما ، جن شناسی بر اساس تحقیقات اد و لورین وارن ، ترسناک ترین کتابی است که من خوانده ام.
James Wan

قسمت هایی از کتاب جن شناسی (لذت متن)