کتاب جودی ملکه می شود

Judy Moody and the Right Royal Tea Party
جودی دمدمی 13
کد کتاب : 24467
مترجم :
شابک : 978-6003538108
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب جودی ملکه می شود اثر مگان مک دونالد

"جودی ملکه می شود" از مجموعه داستان های "جودی دمدمی" اثری است به قلم "مگان مک دونالد" که این بار هم ماجرایی سرگرم کننده، شاد و لذت بخش را برای خوانندگان به همراه دارد. این بار "جودی دمدمی" به سراغ شجره نامه ی خانوادگی اش رفته و با بالا و پایین کردن آن دنبال پیدا کردن سرنخی است. سر نخی که نشان دهد "جودی دمدمی" خون سلطنتی دارد! آیا چنین سرنخی وجود داشته و واقعا "جودی ملکه می شود"؟ باید دید "مگان مک دونالد" چه سرنوشتی برای او رقم می زند!
"جودی دمدمی" این بار در حال و هوای علیا حضرت گونه ای قرار دارد و بر قله ی بنفش کوهستان اشراف زاده ها سیر می کند! او با کمک مامان بزرگ لو، در مدارکشان کند و کاو کرده و متوجه شده که قدیم قدیم ها، اجداد شجاع و دمدمی او در انگلستان می زیسته اند. در حقیقت اگر یادداشت های بابابزرگش درست باشد، او با شخص شخیص ملکه ی انگلستان نسبت فامیلی دارد! مثل اینکه "جودی دمدمی" باید چمدانش را ببندد و با لباس بنفش راهی کاخ باکینگهام شود! اما نه؛ صبر کنید. دشمنان "جودی دمدمی" بیکار ننشسته اند و آماده اند تا شجره نامه ی خانوادگی او را تخریب کنند. خصوصا آن جسیکا با حقه های غافلگیرکننده اش.
خیلی خب! جودی هم اسراری مربوط به خانواده ی سلطنتی می داند که آن ها را در گوشه ای در سیاهچال قایم نگه می دارد تا دست پرنسس صورتی پوش، جسیکا، به آن ها نرسد.
این ماجرای دوست داشتنی و خنده دار از "مگان مک دونالد" را دنبال کنید تا ببینید که آیا واقعا "جودی ملکه می شود" ؟!

کتاب جودی ملکه می شود

مگان مک دونالد
مگان مک‌دونالد (Megan McDonald) نویسنده آمریکایی ادبیات کودک و نوجوان است.مگان مک‌دونالد در فوریه ۱۹۵۹ در ایالت ویرجینیا به دنیا آمد. وی در مدرسه ویرجینیا دیر دوره دبستان را گذراند و مدرک فوق لیسانش را در رشته کتابداری از دانشگاه پیتسبورگ گرفت. وی اولین نوشته‌اش را در ده سالگی در روزنامه مدرسه‌اش منتشر کرد.از کتاب‌های او می‌شود به مجموعه داستان‌های جودی دمدمی(تصویر گری پیتر اچ ری نولدز Peter h.Reynolds)اشاره کرد که توسط نشر افق و با ترجمه محبوبه نجف‌خان...
نکوداشت های کتاب جودی ملکه می شود
Judy Moody is known for her enjoyable adventures and this one does not disappoint...Fans of Judy moody will enjoy this latest novel, which will be great as a read-aloud for younger students.
جودی دمدمی به خاطر ماجراهای لذت بخشش مشهور است و این ماجرا هم شما را ناامید نخواهد کرد ... طرفداران جودی دمدمی از این رمان لذت خواهند برد و خواندن آن برای کودکان فوق العاده خواهد بود.
School Library Connection

قسمت هایی از کتاب جودی ملکه می شود (لذت متن)
راکی عکس دیگری به شاخه ی درخت خانوادگی اش آویزان کرد. فرانک چسب مایع خشک شده را از روی دستش کند: آهای، نگاه کنید، من دارم پوست می اندازم!» «گوشتان با من است؟ شنیدید چی گفتم؟ من از خانواده ی سلطنتی هستم. من با ملکه ی انگلستان فامیل هستم. مثلا می توانم یک شب برای خواب به کاخ دعوت بشوم یا چیزی تو این مایه ها.» راکی گفت: «چه باحال!» فرانک گفت: «چه باحال!» جسیکا رویش را به طرف آن ها کرد و گفت: «منظورتان خفن است.» فضول باشی! نخود هر آشی!