کتاب از سر راه خودت کنار برو

Az Sar-e Rah-e Khodat Kenar Boro
  • 25 % تخفیف
    169,000 | 126,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هو هو
    نویسنده:
کد کتاب : 24778
شابک : 978-6005512847
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 253
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب از سر راه خودت کنار برو اثر نفیسه معتکف

"از سر راه خودت کنار برو" کتابی است به قلم "نفیسه معتکف" که در آن "راهکارهایی مفید برای جذب خواسته‌ها، رسیدن به آرامش، تغییر باورها، غلبه بر افکار منفی و تقویت اعتماد به نفس" را ارائه نموده است.
در این کتاب دویست و پنجاه و سه صفحه‌ای که توسط انتشارات هو به عرصه‌ی چاپ رسیده است، "نفیسه معتکف" بخش به بخش به خواننده می‌آموزد که چطور موانع فکری و حسی را از سر راه خودش کنار بزند و با بهره‌ بردن از آموزه‌های این کتاب، در مسیر‌های مختلف پیشرفت کند و زندگی با کیفیت‌تری را تجربه کند. قدم نخست در تحقق بخشیدن به عنوان "از سر راه خودت کنار برو"، این است که با خداوند هم‌مسیر شویم و سپس بیاموزیم که امر و نهی کردن، روش درستی برای رسیدن به خواسته‌ها نیست. "نفیسه معتکف" در مذمت عصبانیت نیز نوشته‌ است و به خواننده می‌آموزد که چطور مسیر زندگی‌اش را بیابد. اهمیت حس کردن حضور خداوند در صفحه صفحه‌ی کتاب "از سر راه خودت کنار برو" دیده می‌‎شود و نویسنده، مخاطب را از اینکه خداوند صدایش را ‌می‌شنود، مطمئن می‌کند.
در "از سر راه خودت کنار برو" به قلم "نفیسه معتکف"، به اهمیت نه گفتن، خیرخواهی، اراده، تفکر مثبت، به زبان آوردن خواسته‌ها، پیشقدم شدن در بخشش و عفو، تنفس صحیح و تاثیر آن در آرامش، پربار نمودن زندگی زناشویی، دعا، خوش‌بینی، اعتماد‌به‌نفس، گفت‌و‌گوی درونی، شنیدن و کشف خود، شکرگزاری و قدرت ذهن خویشتن پرداخته شده است و از معایب خودبزرگ‌بینی، دروغگویی، افسردگی، اتلاف وقت، باورهای دست و پا گیر، گزافه‌گویی، اخبار ناخوشایند، عادت‌های تباه‌کننده‌ی زندگی و افکار منفی، سخن گفته شده است.

کتاب از سر راه خودت کنار برو

نفیسه معتکف
نفیسه معتکف متولد 1335 در شیراز، فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از آمریکا است.از سال 1365 با کانون زبان ایران همکاری دارد.تا به امروز بیش از 190 کتاب در زمینه های رمان، تربیتی، عرفان، خودشناسی، روانشناسی، فراروانشناسی، خانوادگی، سیاسی و غیره ترجمه کرده است که تعدادی از آنها به چندین چاپ رسیده است از جمله کتاب راز که در مدت چهار سال به چاپ چهل و چهار و قانون جذب به چاپ بیست و پنج رسیده است.در سال 1385 هم انتشارات " هو " را تاسیس کرده است که تا به حال 70 کتاب از این انتشارات به چاپ رسیده و تعدا...
دسته بندی های کتاب از سر راه خودت کنار برو
قسمت هایی از کتاب از سر راه خودت کنار برو (لذت متن)
این کتاب به تو انگیزه میدهد در مسیر زندگی با خدا همگام شوی ندایش را بشنوی و خود واقعی ات را کشف کنی. با دل و جرئت نه بگویی ، افسردگی و اضطراب را از بین ببری، حسرت گذشته را نخوری و نگران اینده نباشی. اعتماد به نفس خود را زیاد کنی در دشواری ها مثبت اندیش باشی افکار منفی را دور بریزی عادت های ناجور و باور های دست و پاگیر را بشناسی ، در هر موقعیتی خوش بین باشی و با شکر گذاری نعمات خود را زیاد کنی.