کتاب تأثیر از فاصله

Influence from a Distance
درس‍ه‍ای ع‍م‍ل‍ی ب‍رای ت‍اث‍ی‍رگ‍ذاری روان‍ی از دور ، ت‍ل‍ه پ‍ات‍ی و ت‍ل‍ق‍ی‍ن روح‍ی
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ققنوس ققنوس
    نویسنده:
کد کتاب : 25121
مترجم :
شابک : 978-9643110413
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 247
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تأثیر از فاصله اثر پل ژاگو

برای تأثیر گذاشتن بر دیگران (چه تر فاصله نزدیک و چه از دور) راهی مطمئن وجود دارد. راهی که آن قدر ظریف است که به راحتی نادیده گرفته می شود و در عین حال به حدی عمیق است که هیچ کس از تأثیرات نامرئی آن بر کنار نمی ماند.
این راه، خاصیت ارتباطی، غالب و جذب افکاری است که با قدرت زیادی منتشر شوند.
برخی افراد، بدون آنکه کوچکترین توجهی به این مطلب داشته - باشند که موفقیت هایشان کاملا مرهون فعالیت شدید تشعشعی یک ساختار روانی نیرومند است.
و برخی دیگر مایلند یاد بگیرند چگونه به نحو احسن از این تأثیر بهره برند. من این کتاب را خصوصا برای گروه دوم نوشته ام و به همین دلیل روشن بودن، وضوح و سادگی ویژگی اصلی آن است.
قسمت اول کتاب به بررسی تئوریها و روشهای علمی می پردازد که شناخت کامل آنها برای کسی که می خواهد تأثیر روانی از راه دور یا هرگونه تأثیر دیگر روانی را به کار گیرد، ضروری است. بنابراین به هر یک از این دو مبحث یک فصل کامل اختصاص داده شده است.
مثل بسیاری از توانایی های دیگر، هر کس کمابیش دارای تواناییه ای عملکرد در فاصله دور می باشد، اما این کتاب دقیقا برای اشخاصی نوشته شده، که توانایی های لازم برای دستیابی به سطح مناسب امکاناتشان و حداکثر تأثیر را ندارند و باید آن را از طریق آموزش تقویت کنند.

کتاب تأثیر از فاصله

پل ژاگو
پاول کلنت جگووت در هفدهم ژوئیه سال 1889 در فرانسه متولد شد و در 24 ژانویه سال 1962 درگذشت. او اکتشافگر و نویسنده آثاری است که وقف توسعه شخصی ، بهداشت ، باطن ، روانشناسی کاربردی ، هیپنوتیزم و همچنین اکتشاف و بهره برداری از پتانسیل متافیزیک انسان است. در سنت نویسندگان آمریکایی مانند جوزف مورفی ، پرنتیس ملفورد و ویلیام واکر اتکینسون ، وی مانند امیل کوئه ، به عنوان یکی از پیشروهای فرانسوی "تفکر مثبت" در نظر گرفته می شود.
دسته بندی های کتاب تأثیر از فاصله