کتاب آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه

Fundamentals of Capital Markets
جلد اول از سری آزمون های سازمان بورس و اوراق بهادار بر اساس استاندارد CFA
کد کتاب : 25838
شابک : 978-6007677032
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 616
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

مجموعه تست های آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه
Fundamentals of Capital Markets
جلد دوم
کد کتاب : 25840
شابک : 978-6007677025
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 528
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه اثر محمد احمدی

"آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه" "از سری آزمون های سازمان بورس و اوراق بهادار بر اساس استاندارد CFA" می باشد که به کوشش "محمد احمدی" گردآوری شده است. این آزمون ها حداقل دو نوبت در سال توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در پایتخت و چند شهر بزرگ برگزار می شوند. در این میان یکی از گواهینامه هایی که همواره مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفته، مدرک "اصول بازار سرمایه" است که پیش نیاز دیگر مدارک و یکی از گواهینامه های پایه ای به حساب می آید. دارندگان این مدرک، از صلاحیت حرفه ای برای ورود به بازار سرمایه برخوردار خواهند بود و موقعیت های شغلی بهتر و بهبود وضعیت شغلی کنونی برایشان محتمل تر خواهد بود. علاوه بر آن، این مدرک گویای توانمندی های شغلی و قابلیت های حرفه ای آنان بوده و ارتباطاتشان را در میان فعالان بازار سرمایه بهبود می بخشد.
کتاب "آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه" که توسط "محمد احمدی" در اختیار خوانندگان قرار گرفته، به عنوان منبعی طبقه بندی شده و جامع، سرفصل های "آزمون اصول بازار سرمایه" را دارا بوده و آخرین تغییرات صورت گرفته در سر فصل های CFA و همچنین تغییرات مربوط به آزمون ها نیز در آن اعمال شده است. از مهم ترین مشکلات داوطلبان "آزمون اصول بازار سرمایه" فقدان منبعی جامع است که با مطالعه ی آن نیازی به جستجو در کتب و دیگر منابع اطلاعاتی نباشد. این سر فصل ها با ارائه ی درسنامه، سوال و جواب در کتاب "آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه" آموزش داده می شوند و انرژی و زمان داوطلب برای مطالعه ی منابع گوناگون و پراکنده تلف نمی شود.

کتاب آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه

قسمت هایی از کتاب آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: آزمون اصل بازار سرمایه از سری آزمون های سازمان بورس و اوراق بهادار است. با توجه به پیش نیاز بودن این مدرک برای کسب سایر مدارک حرفه ای سازمان، شاید بتوان اصول بازار سرمایه را پایه ای ترین آزمون از سری آزمون های سازمان دانست. یکی از مشکلاتی که شرکت کنندگان در این آزمون با آن مواجه هستند، نبود یک منبع جامع از سرفصل های آزمون است که شرکت کنندگان را به مطالعه کتاب ها و منابع اطلاعاتی مختلف وادار می نماید. مطالعه منابع مختلف فرایندی است وقت گیر و پرزحمت و در نهایت نیز ممکن است نیازهای خاص شرکت کنندگان در آزمون را برآورده نسازد. به منظور حل این مشکل، کتاب (آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه) گردآوری و تالیف شده است.