کتاب مدرسه چه خوبه

I Am Too Absolutely Small for School
کد کتاب : 26463
مترجم :
شابک : 978-9643892814
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدرسه چه خوبه اثر لورن چایلد

کتاب «مدرسه چه خوبه» برای کودکانی که نگران روز نخست مدرسه شان هستند، مناسب است. لولا درباره این که باید به مدرسه برود یا نه مطمئن نیست. او فکر می کند نیازی نیست بتواند تا بیشتر از ده بشمارد چون هیچ وقت بیشتر از ده تا شیرینی نمی خورد.
به نظر او نیازی نیست بتواند به دوستانش نامه بنویسد چون می تواند به آن ها زنگ بزند. برادر لولا، چارلی، از راه های مختلف سعی می کند لولا را راضی کند تا به مدرسه برود مثلا یک بار به او می گوید اگر نرود دوست نامریی اش در مدرسه تنها خواهد ماند. به این ترتیب لولا راضی می شود به مدرسه برود اما برادرش همچنان نگران اوست و هنگامی که بعد از مدرسه به دنبال او می رود، پیدایش نمی کند تا اینکه ناگهان لولا را با دوست جدید و مریی اش می بیند که در حال جست و خیزاند.

کتاب مدرسه چه خوبه

لورن چایلد
لورن چايلد (متولد هلن چايلد؛ 29 نوامبر 1965) نویسنده و تصویرگر کودکان انگلیسی است. او به خاطر سری کتابهایش، مانند کتابهای تصویری چارلی و لولا، سری Clarice Bean و سریالهای رمان Ruby Redfort مشهور است. تأثیرات شامل E. H. Shepard ، Quentin Blake ، Carl Larsson و Ludwig Bemelmans می باشد.لورن چايلد در سال 2000 چارلی و لولا را با "من هرگز نخواهم خورد هرگز گوجه فرنگی بخورید" معرفی کرد و موفق به کسب مدال سالانه کیت گرینوی از انجمن کتابخانه ها برای "برجسته ترین تصویر در یک کتاب برای کودکان" در سال شد...