کتاب سوار بر باد

Savar Bar Bad
کد کتاب : 26531
شابک : 978-9643919153
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سوار بر باد اثر محمد رودگر

اسب عمروبن عبدود راوی کتاب «سوار بر باد» است. او داستانش را از زمانی نقل می کند که از مکه تا یثرب در سفر است و کمی پیش تر درباره جوانی شنیده است که تنها برای خدای کعبه شمشیر می زند. اسب جوان در ادامه سفرش دچار چالش هایی در تشخیص سره از ناسره می شود. او تا همین لحظه همراه همیشگی بزرگترین جنگاور عرب یعنی صاحبش بوده است، اما ممکن است به زودی سرنوشتش تغییر کند.
این کتاب روایتی متفاوت از جنگ خندق است. مخاطبان نوجوان، این بار داستان را از سوی متفاوتی به تماشا می نشینند و داستان را از زبان دشمنان علی(ع) می شنوند. اما در میانه همین داستان است که اسب جوان تصمیم می گیرد میان حق و باطل یکی را انتخاب کند، اما نمی داند این انتخاب عواقبی را در پی دارد.

کتاب سوار بر باد

محمد رودگر
محمد رودگر، سال 1357 در قم متولد شده است. او عضو کانون طلاب داستان‌نویس است و از نویسندگان باتکنیک در عرصۀ دفاع مقدس محسوب می‌شود. از او داستان‌های کوتاه بسیاری در نشریات سراسری به چاپ رسیده است. رمان «دیلمزاد» اولین اثر داستانی رودگر بود که توسط مؤسسۀ فرهنگی و هنری شهرستان ادب به چاپ رسید و چندین جایزه را نصیب مولف آن کرد، از جمله برنده جایزه کتاب سال داستان دفاع مقدس، برگزیده جشنواره داستان انقلاب، برگزیده جایزه گام اول، و نیز نامزد جایزه کتاب فصل جمهوری اسلامی شد.