کتاب زیبا صدایم کن

Call Me Ziba
کد کتاب : 26972
شابک : 978-6000101947
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زیبا صدایم کن اثر فرهاد حسن زاده

کتاب « زیبا صدایم کن» که هم اینک در وبسایت ایران‌کتاب در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، سری هفتم آن در سال 1397 توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در 192 صفحه در یک مجلد رقعی منتشر شده است.
این کتاب توسط فرهاد حسن زاده به نگارش در آمده است. داستان این اثر داستانی جذاب با مرکزیت دختری پانزده ساله ای روایت می شود. دختر پانزده ساله‌ای است که در موسسه‌ای زیر نظر بهزیستی زندگی می‌کند. مادر معتادش ازدواج کرده و پدرش به سبب بیماری روانی در آسایشگاه بیماران روانی بستری است. زیبا در روز تولدش به پدر کمک می‌کند تا از آسایشگاه فرار کند. پدر موتور یکی از کارکنان آسایشگاه را می دزد تا با هم به گردش بروند و تولد زیبا را جشن بگیرند. اما مسئله اینجاست که دخترک متوجه می شود پدرش تعادل روانی ندارد. گویا همه باور های او فروریخته است. از اینجا به بعد داستان می تواند برای خوانندگان جذاب تر شود. سرنوشت این دختر و رابطه او با پدرش چه می شود؟ شما می توانید این کتاب را در ایران کتاب سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس شما قرار گیرد و از خواندن آن لذت ببرید.

کتاب زیبا صدایم کن

فرهاد حسن زاده
از نویسندگانی است که در تمامی حوزه های ادبی از داستان کودکان، نوجوانان تا رمان برای بزرگسالان دست به نگارش زده است.او نوشتن را از دوران نوجوانی با نگارش نمایشنامه و داستان آغاز کرد.از او تا کنون بیش از ۸۰ اثر چاپ شده است.