کتاب صد تایی ها

Let's Count to 100!
کد کتاب : 27108
مترجم :
شابک : 978-9643919290
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب صد تایی ها اثر ماسایوکی سب

بیایید تا 100 بشماریم!

کتاب صدتایی ها شامل 11 پانورامای روشن است که هر کدام دارای مجموعه ای لذت بخش از 100 شی مختلف است. از خوانندگان دعوت می شود تا موارد را بشمارند و همچنین برای یافتن جزئیات خاص، مانند موش با کمان قرمز یا خرگوش تنها در میان گله غول پیکر گوسفند، به چالش کشیده می شوند. این کتاب مملو از تصاویر جذابی از کودکان، ماهی ها، گربه ها، خال ها و دیگر موجودات بامزه است --- هیچ دوتا از آنها شبیه هم نیستند --- و خوانندگان از حالات و عبارات مختلف نمایش داده شده لذت خواهند برد. هر پخش همچنین مملو از درام های پنهانی است که جوانان دوست دارند خودشان کشف کنند، مانند یک پیرانای گرسنه که آماده است از خرطوم صورتی فیل نیش بزند. بچه‌ها همچنین دوست دارند ببینند که چگونه هر صحنه، مانند یک جریان پر پیچ و خم یا منظره شهری شلوغ، از نظر بصری به صحنه قبلی و بعد از آن متصل می‌شود.

کتاب صد تایی ها

ماسایوکی سب
ماسایوکی سب در سال 1953 در منطقه آچی ژاپن متولد شد. وی از دانشگاه هنر توکیو فارغ التحصیل شد، و رشته های فنی و حرفه ای را به عهده گرفت. او به دلیل تصویرهای پر رنگ و پر از طنز بسیار دوست داشتنی است. او به ویژه با کتابهای فعالیت خود، از جمله Dinosaurs Galore و 100 Things (هر دو از Gecko Press) مشهور است.
نکوداشت های کتاب صد تایی ها
Painless counting practice hidden in a seek-and-find format-what could be better?
تمرین شمارش بدون درد در قالب قایم موشک بازی پنهان شده است - چه چیزی می تواند بهتر باشد؟
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

This is an excellent introduction to counting to higher values with enough playfulness to make learning entertaining and exciting.
این مقدمه ای عالی برای شمارش ارزش های بالاتر با بازیگوشی کافی است تا یادگیری را سرگرم کننده و هیجان انگیز کند.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب صد تایی ها (لذت متن)