کتاب هنر معلمی

100 Ideas for Managing Behaviour
(۱۲۰ راهکار مهم در تدریس و کلاس داری)
  • 15 % تخفیف
    149,000 | 126,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مرسل مرسل
    نویسنده:
کد کتاب : 27735
مترجم :
شابک : 978-9649721583
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 194
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر معلمی اثر جانی یانگ


مدیریت رفتار در کلاس متوسطه می تواند سخت باشد و برای معلم تازه واجد شرایط ، گاهی اوقات ترسناک هم باشد. در این کتاب «هنر معلمی» (۱۲۰ راهکار مهم در تدریس و کلاس داری) ، معلم و نویسنده باتجربه جانی یانگ بیش از 100 ایده عملی و آزمایش شده را گرد هم آورده است تا به مدیریت طیف وسیعی از رفتارهای دشوار در کلاس کمک کند.

این که آیا شما یک معلم با تجربه هستید یا کسی که تجربه تدریس عملی کمی دارد ، در این کتاب استراتژی هایی برای شما وجود دارد. از مواردی که به حل مسائل جدی مانند قلدری و درگیری در کلاس کمک می کند ، تا مواردی که نشان می دهد حتی کوچکترین تغییرات - کاهش تنش در کلاس درس ، استفاده از نوع مناسب زبان بدن و استفاده از زبان خلاق برای درگیر کردن دانش آموزان شما - می تواند تأثیر زیادی داشته باشد و رفتار را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.
این کتاب دارای طرح بندی کاملا جدیدی است .

معلمان جدید ممکن است در مواجهه با یک کلاس بی انضباطی تمرکز خود را از دست بدهند و ناامید شوند. این کتاب برای کمک به چنین معلمانی طراحی شده است. این کتاب شامل 100 ایده است که به هفت زیر شاخه تقسیم شده است. مطالب این کلاس از قدم گذاشتن در کلاس درس برای اولین بار تا نحوه برخورد با نظم و انضباط را شامل می‌شود. در این کتاب نکات بسیار خوبی وجود دارد ، این کتاب به ویژه برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند ، هدیه خوبی خواهد بود. معلمان جدید می توانند از هر کمکی که می توانند استفاده کنند.

کتاب هنر معلمی

قسمت هایی از کتاب هنر معلمی (لذت متن)
بعضی دانش آموزان دردسرساز، خیلی مهارت دارند که چگونه شما را به مشاجره بکشانند. برای مثال، ممکن است دانش آموزی با شما وارد جر و بحث شود، آن گاه دوستان خود را هم به کمک فرا بخواند. بهترین عکس العمل استفاده از «فن بدل » است. این جاست که باید آن چه را دانش آموز می گوید بپذیرید تا توجهات را مجددا به درس برگردانید. شاید چندین بار لازم شود که این کار را بکنید. گاهی هم خوب است که توجه خود را به سوی شاگردی معطوف کنید که می دانید به خوبی مشغول درس است.