کتاب بابا برفی

Snowman
(عربی)
کد کتاب : 27831
مترجم :
شابک : 978-9644323447
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 22
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب بابا برفی اثر جبار باغچه بان

برف و سرما همه جا را گرفته است و حسابی برف آمده بچه‌ها برای دیدن پدربزرگشان به خانه‌اش می‌روند ان‌ها یک آدم‌برفی بزرگ می‌سازند ناگهان آدم برفی به حرف می‌آید و می‌گوید که ممنون است که او را ساخته‌اند حالا هرکاری از او بخواهند انجام می‌دهد و بچه‌ها از او می‌خواهند نانوایی کند.

کتاب بابا برفی نوشته جبار باغچه‌بان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. این کتاب روایت کودکانی است که سرما برای دیدن پدربزرگشان راهی خانه‌اش می‌شوند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

کتاب بابا برفی

جبار باغچه بان
میرزا جبار عسگرزاده معروف به جبار باغچه‌بان (۱۹ اردیبهشت ۱۲۶۴، ایروان – ۴ آذر ۱۳۴۵، تهران) بنیان‌گذار نخستین کودکستان و نخستین مدرسه ناشنوایان ایران در تبریز است. او همچنین اولین مؤلف و ناشر کتاب کودک در ایران است.میرزا جبار عسگرزاده به سال ۱۹ اردیبهشت ۱۲۶۴ در شهر ایروان پایتخت کنونی جمهوری ارمنستان به دنیا آمد و جدّش از مردم تبریز یا ارومیه بود. او ابتدا در تبریز کودکستانی را تحت عنوان «باغچه اطفال» دایر کرد و به همان خاطر خود را باغچه‌بان نامید.او مدرسه ناشن...
قسمت هایی از کتاب بابا برفی (لذت متن)
برف و سرما همه جا را گرفته است و حسابی برف آمده بچه ها برای دیدن پدربزرگشان به خانه اش می روند ان ها یک آدم برفی بزرگ می سازند ناگهان آدم برفی به حرف می آید و می گوید که ممنون است که او را ساخته اند حالا هرکاری از او بخواهند انجام می دهد و بچه ها از او می خواهند نانوایی کند