کتاب آموزش طراحی

Drawing for Dummies
کد کتاب : 29124
مترجم :
شابک : 978-9647114899
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 333
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش طراحی اثر برندا هادینات

راهی سریع و آسان برای یادگیری نقاشی.
طراحی می تواند زندگی شما را به روش های خارق العاده و غیرمنتظره ای غنی کند. ترسیم تجربیات روزمره ی شما می تواند نحوه ی دید شما و دیگران از جهان را تغییر دهد، در حالی که ترسیم از تخیل شما می تواند باعث ایجاد دنیاهای جدید خارق العاده شود. و علیرغم آنچه ممکن است باور داشته باشید، این چیزی است که هر کسی می تواند انجامش را یاد بگیرد.
کتاب آموزش طراحی یک راه سرگرم کننده و آسان برای یادگیری اصول طراحی به شما ارائه می دهد. این کتاب با چسبیدن به فلسفه ساده‌ای که از طریق آن شما می‌توانید طراحی را به خودتان بیاموزید، ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای کشف اصول اولیه و حرکت به سمت تکنیک‌های پیشرفته‌تر نیاز دارید. این نسخه اصلاح شده یکی از موفق ترین راهنماهای مجموعه کتاب های دامیز است. کتاب آموزش طراحی شامل:
-دستورالعمل های گام به گام اضافی برای ترسیم افراد، حیوانات، طبیعت بی جان و غیره
-پوشش افکت ها، ترکیب بندی و پرسپکتیو
-پروژه های هنری که به شما نشان می دهد که چگونه نقاشی های خود را از اشکال هندسی ساده تا آثار هنری کامل ایجاد کنید.

برای رها کردن هنرمند درونتان هرگز دیر نیست. اجازه دهید کتاب آموزش طراحی شما را در مسیر کشف و بیان خود از طریق طراحی قرار دهد.

کتاب آموزش طراحی

برندا هادینات
برندا هادینات هنرمند ، تصویرگر ، مربی هنر ، طراح برنامه درسی ، صاحب Drawspace.com و انتشارات Drawspace ، و نویسنده کتابهای آموزشی متعدد هنری است. برندا در سال 1952 در سنت جن نیوفاندلند متولد و در شهر کوچک کرنر بروک بزرگ شد.