کتاب راز ثروت

The Greatest Money-Making Secret in History
کد کتاب : 119566
مترجم : مجتبی قره باقی
شابک : 978-6006235653
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ
The Greatest Money-Making Secret in History!
کد کتاب : 29312
مترجم :
شابک : 978-9642365371
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ اثر جو ویتالی

جو ویتالی، کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ را برای کسانی نوشته که علاقه مند به جذب پول بیشتری در زندگی شان هستند، کتابی الهام بخش، قدرت آفرین و بصیرت آور.
اگر پول می خواهید فقط مجبورید یک کار انجام دهید و آن کاری است که بعضی از ثروتمندترین انسان های روی زمین انجام داده اند و دارند انجام می دهند. کاری است که در فرهنگ های متعدد باستان از آن سخن گفته شده و امروز هنوز مورد حمایت قرار می گیرد. کاری است که برای هر کسی که آن را انجام دهد پول به ارمغان می آورد و در عین حال، بیشتر مردم از انجام آن می ترسند.
جان دی راکفلر از زمان کودکی این کار را انجام داد. او یک میلیاردر شد. اندرو کارنگی نیز این کار را کرد و یک غول اقتصادی شد. بزرگ ترین راز پول در آوردن در طول تاریخ چیست؟ آن چه کاری است که برای همه نتیجه می دهد؟ پول را ببخشید.
درست است، آن را ببخشید. آن را به کسانی ببخشید که کمک تان کنند تماس تان را با دنیای درونی تان حفظ کنید. آن را به کسانی ببخشید که به شما الهام می دهند، به شما خدمت می کنند، شفایتان می دهند و به شما عشق می ورزند. آن را به دیگران بدهید بدون این که از آن ها انتظار داشته باشید آن را تلافی کنند؛ ولی این را بدانید که در عوض آن، چندین برابر دریافت خواهید کرد.

کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ

جو ویتالی
جوزف ویتالی یا جو ویتالی (Joseph Vitale؛ زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۵۳) نویسنده، موسیقیدان، سخنران و معلم معنوی اهل ایالات متحده ی آمریکا در شهر نیلز در اوهایو متولد شد و در دبیرستان مک کینلی تحصیل کرد. به عنوان بازمانده سو رفتارهای خانگی، جو در سنین جوانی به کتاب خوانی علاقمند شد. او کتاب را منبع آرامش و خرد می‌داند. جو ویتالی به دلیل حضورش در فیلم راز و نوشتن کتاب‌های عامل جاذب و محدودیت صفر شناخته می‌شود. هنگامیکه در خیابانهای دالاس کارتن خواب بود همواره مشتاق و علاقمند خواندن کتاب بو...
دسته بندی های کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ