کتاب کارواش خانگی

Isabel's Car Wa$h, with Code
کد کتاب : 29857
مترجم :
شابک : 978-6000808297
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کارواش خانگی اثر شیلا بئر

اگر روزی از جلوی ویترین یک مغازه ی اسباب بازی فروشی رد شدید و یکی از آن عروسک ها یا ماشین های کنترلی هوش و حواستان را برد، چه کار می کنید؟ از مامان و بابا می خواهید آن اسباب بازی را برایتان بخرد؟ خودتان پولش را دارید؟ پول ندارید، ولی ایده ای دارید که می توانید به کمک آن پول درآورید؟
اگر از بین این راه ها، راه سوم را انتخاب کنید و برای راه اندازی ایده ی خوبتان هم به پول احتیاج داشته باشید، چه؟ آن وقت چه کار می کنید؟
بی خیال همه چیز می شوید یا مثل ایزابل از راه و رسم بزرگ تر ها کمک می گیرید؟ ایزابل دوستانش را راضی کرد تا در ایده ی او سرمایه گذاری کنند و به آنها گفت با این کار، یا پولشان را از دست می دهند و ضرر می کنند، یا پول بیشتری گیرشان می آید و سود می کنند.
بزرگ تر ها هم از این قرارها بین خودشان می گذراند و به آن می گویند "سرمایه گذاری در بازار سهام".

کتاب کارواش خانگی

شیلا بئر
شیلا کالین بئر (متولد 3 آوریل 1954) نوزدهمین رئیس شرکت بیمه سپرده گذاری فدرال ایالات متحده (FDIC) بود که در این مدت وی نقش برجسته ای را در پاسخ دولت به بحران مالی 2008 بر عهده گرفت. وی در 26 ژوئن 2006 توسط جورج دبلیو بوش برای یک دوره 5 ساله به این سمت منصوب شد.در تاریخ 1 آگوست 2015 ، او به سی و دومین رئیس کالج واشنگتن در چسترتاون ، MD تبدیل شد. او اندکی پس از گرفتن سمت به عنوان مدیر غیر اجرایی بانک دولتی صنعتی و تجاری چین، کالج واشنگتن را در تاریخ 30 ژوئن سال 2017 ترک کرد. پیش از ای ، بیر به ...