کتاب شربت لیمو؛ دنیای آشفته، کودک مثبت گرا

Making Lemonade
(چگونه مثبت گرایی را به کودکان بیاموزیم؟)
کد کتاب : 30350
مترجم :
شابک : 978-6226829328
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شربت لیمو؛ دنیای آشفته، کودک مثبت گرا اثر لورا جی کولکر

مثبت گرایی انکار واقعیت های منفی زندگی نیست بلکه چگونگی تفسیر این واقعیت ها است.
این کتاب به ما می آموزد که چگونه می توانیم به خود و کودکانمان آموزش دهیم که از لیموهای ترش (رخدادهای ناخوشایند زندگی)، شربت لیمو بسازیم. مثبت گرایی نوعی مهارت است؛ بنابراین قابل آموزش و یادگیری است. نویسندگان این کتاب بر پایه الگوهای عملی و آسان و نیز در قالب فعالیت هایی دلنشین و ساده به بزرگسالان می آموزند که چگونه می توانند مثبت گرایی را به فرزندان دلبندشان آموزش دهند.
روی سخن این کتاب با پدر و مادران، آموزگاران و تمام کسانی است که به رشد و تربیت کودکان اهتمام می ورزند و به آن ها می آموزد که چگونه در خلال برنامه ها و فعالیت های روزمره، مثبت گرایی را به کودکان آموزش دهند. بی شک آموزش مثبت گرایی در خردسالی نه تنها به آرامش و استقلال کودکان در برهه کنونی کمک شایانی می کند بلکه راه را برای موفقیت های آتی آنان نیز هموار می کند.

کتاب شربت لیمو؛ دنیای آشفته، کودک مثبت گرا

لورا جی کولکر
لورا ج. کولکر نویسنده ، مدرس و مربی بین المللی در آموزش های خردسالی است. او نویسنده یا همیار بیش از 150 انتشارات و راهنماهای آموزشی است و در ساخت بیش از 40 فیلم آموزشی و برنامه PBS نقش داشته است. دکتر كولكر همكاری گسترده از برنامه درسی خلاق برای پیش دبستانی، كه هم اكنون در نسخه ششم خود، و برنامه های كودكی با کیفیت بالا در اوایل كودكی: آنچه ، چرا و چگونه وجود دارد ، استفاده می كند.
دسته بندی های کتاب شربت لیمو؛ دنیای آشفته، کودک مثبت گرا