کتاب عشق سگی است دربان جهنم

Collected poem
کد کتاب : 3037
مترجم :
شابک : 9786006792781
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب عشق سگی است دربان جهنم اثر چارلز بوکوفسکی

کتاب عشق سگی است دربان جهنم
مجموعه شعرهای نویسنده ای تأثیرگذار که میراث او اثری ماندگار در فرهنگ مدرن برجای گذاشته است.

کمتر نویسنده ای همانند چارلز بوکوفسکی ، استیصال و پوچ بودن زندگی عادی را چنان درخشان و صریح بیان کرده است. طنین انداز با صدای قدرتمند ، خنده دار و متعالی اش امروز به همان قدرت با ما صحبت می کند. این نوشته های او شامل طیف گسترده ای از موضوعات - از عشق تا مرگ و رابطه جنسی گرفته تا نوشتن – را شامل می شود.
او ماندگارترین نگرانی ها را در مورد وضعیت انسان شرح می دهد. با زبانی گزنده و در عین حال ادبی.

بوکوفسکی با نگاه انتقادی، از عمیق ترین آرزوها و عجیب ترین شگفتی های تجربه بشری صحبت می کند. غم انگیز و در عین حال امیدوار کننده.
وی همچنین برخی از آثار ، به ویژه دو کتاب از پاتریک رنو را پیش ساخته یا پس از روبرو ساخته است.
چارلز بوکوفسکی یکی از مشهورترین نویسندگان معاصر شعر و نثر آمریکاست و به گفته بسیاری ، تأثیرگذارترین و تقلید شده ترین شاعر آن است. وی در سال 1920 در اندرناچ آلمان از پدری سرباز آمریکایی و مادری آلمانی متولد شد و در دو سالگی به آمریکا آمد. وی در لس آنجلس بزرگ شد و بیش از پنجاه سال در آنجا زندگی کرد. اندکی پس از اتمام آخرین رمان خود ، پالپ ، در 9 مارس 1994 در سن پدرو ، کالیفرنیا در سن هفتاد و سه سالگی درگذشت.

کتاب عشق سگی است دربان جهنم

چارلز بوکوفسکی
هاینریش چارلز بوکوفسکی،( زاده ی 16 آگوست 1920 و درگذشته ی 9 مارس 1994) شاعر و داستان نویس آمریکایی بود.بوکوفسکی در شهر آندرناخ آلمان به دنیا آمد. بعد از فروپاشی اقتصاد آلمان در پی جنگ جهانی اول، خانواده ی او در سال 1923 به بالتیمور رفتند. بوکوفسکی بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان لس آنجلس، دو سال را در دانشگاه شهر لس آنجلس گذراند و در دوره های هنر، روزنامه نگاری و ادبیات شرکت کرد. او در 23 سالگی، اولین داستان کوتاه خود را در مجله ای به چاپ رساند.بوکوفسکی در اوایل دهه ی 1950 در اداره ی پست ...
دسته بندی های کتاب عشق سگی است دربان جهنم
قسمت هایی از کتاب عشق سگی است دربان جهنم (لذت متن)
زنی را می شناسم که مدام پازل می خرد چینی کاغذی مکعب لوله ای تکه هایی که سرانجام به یک نظمی می رسند او کارش را با کمک ریاضی انجام می دهد تمام پازل هایش را درست می چیند کنار دریا زندگی می کند برای مورچه ها شکر می ریزد