کتاب پیشگویی

Prophecy: What the Future Holds for You
(آنچه آینده برایتان مقدر نموده است)
کد کتاب : 30818
مترجم :
شابک : 978-9645021236
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 334
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پیشگویی اثر سیلویا براون

اثر پیش رو کتابی است به قلم "سیلویا براون" که در آن "آنچه آینده برایتان مقدر نموده است" را "پیشگویی" می کند. نویسنده در این کتاب، پیامبران و پیشگویی های بزرگشان در طول تاریخ را معرفی می کند و منظور آن ها از "پیشگویی"، نحوه ی ارتباط آن ها با جهان امروز و تاثیری که بر جامعه داشته اند را مورد بحث قرار می دهد. "سیلویا براون" از میان پیشگویان مشهوری مانند نوستراداموس و جورج واشنگتن، بینش خود را در مورد پیشگویی های آن ها و زندگیشان با ما به اشتراک می گذارد و موضوعاتی را که مورد بحث و انتقاد بی پایان قرار گرفته اند، به شیوه ای منطقی بررسی می کند.
در این کتاب پرفروش، "سیلویا براون"، سایه ی حکمت معنوی خود را بر پیش بینی های گیج کننده و اغلب متناقضی می افکند که توسط شخصیت های بزرگ تاریخی و معاصر، از پیامبران کتاب مقدس و نوستراداموس گرفته تا جورج واشنگتن و دانشمندان ناسا صورت گرفته است. در کتاب "پیشگویی"، "سیلویا براون" در مورد موضوعات مهمی صحبت می کند: رقابت برای درمان سرطان، جنگ هسته ای، امکان استعمار سایر سیارات، صلح در خاورمیانه، شایعه ی برخورد سیارک ها و ده ها نگرانی دیگر در مورد آینده. سیلویا براون با بررسی برجسته ترین نداهای پیشگویانه در طول اعصار، دیدی روشن و جذاب از جهان در پنج، ده، بیست، صد و پانصد سال آینده ارائه می دهد. "پیشگویی" پاسخ هایی را عرضه می کند که همه ی ما مدت هاست مشتاق دانستن آن هستیم. در کل این یک اثر خواندنی مهیج، آموزنده و ارزشمند است که قطعا جایگاه ویژه ای در کتابخانه ی هر کسی که به علوم ماوراءالطبیعه علاقه مند است، خواهد یافت.

کتاب پیشگویی

سیلویا براون
سیلویا سلست براون (انگلیسی: Sylvia Celeste Browne; ۱۹ اکتبر ۱۹۳۶ – ۲۰ نوامبر ۲۰۱۳) یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا بود که ادعا می‌کرد یک واسطه روحی بوده و دارای توانایی‌های ماورایی است. او به علت پیش گویی‌هایی که ادعا می‌کرد از طریق ماورایی انجام می‌دهد و پس از مدتی غلط از آب درمی‌آمدند، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته بود. از جمله می‌توان به پیش‌بینی‌هایی که در مورد افراد گمشده انجام داده بود، اشاره کرد.
قسمت هایی از کتاب پیشگویی (لذت متن)
چندی پیش یکی از دوستان من در یک برنامه ی مستند درباره ی سرخپوستان آمریکا نقش داشت. گروه فیلم برداری دو هفته فیلم برداری کرد و از چند نسل از قبایل مورد نظر و رسوم، زندگی روزمره، سنت ها و مراسم، روابط میان اعضاء خانواده و اعضائ قبیله و میزان نفوذ تغییرناپذیر تمدن در زندگی آنها فیلم های زیادی تهیه کرد. گرچه کار دوربین و فیلم برداری عالی بود و گولاژ قهوه ای آن بسیار جذاب از کار درآمد و چهره های زیبایی از یک تا صد سال در آن حضور داشتند، اما تهیه کنندگان و کارگردان فیلم متوجه شدند که فیلم شان هنوز چیزی کم دارد. یک چیز خاص که آن فیلم را از تمامی فیلم های مستندی که تا آن زمان درباره ی سرخپوستان آمریکا ساخته شده بود متمایز کند. برای حل این مشکل یک نفر پیشنهاد کرد که دوربین را به خود سرخپوستان بدهند و بگذارند خود آنها یک قسمت از فیلم را تهیه کنند تا به این ترتیب سازندگان فیلم بتوانند واقعا از دید افراد موضوغ فیلم، به زندگی نگاه کنند. بنابراین همین کار را انجام دادند. یک هفته بعد، تهیه کنندگان و کارگردان فیلم در ابتدا با سرشکستگی به نتیجه ی ایده ی درخشان خود خیره شده بودند؛ جای چنگال های یک گرگ صحرایی آمریکایی در ساحل گلی رودخانه، یک دسته خز سفید که در یک شاخه ی شکسته گیر کرده بود، یک عقاب در حال دور زدن، هاله ی نورانی دور قرص ماه، توفان رعد و برقی که در حال نزدیک شدن بود، خرسی که در آبشار ماهی می گرفت، گرگی که روی تپه ای می خرامید. ساعت ها فیلم به همین صورت بود و حتی در یک ثانیه از فیلم اثری از انسان نبود. آنچه سرانجام تدوین شد یک فیلم مستند بسیار زیبا و مدرکی ساده و گویا در مورد چیزی بود که هزاران سال است در مورد سرخپوستان آمریکا گفته می شود. اگر از آنها بخواهید داستان خود را بگویند، از طبیعت برایتان تعریف می کنند.