کتاب چگونه با هر کسی در هر زمان و مکانی صحبت کنیم

How to Talk to Anyone, Anytime, Anywhere
(برای خبرنگاران، بازرگانان، سیاستمداران، گزارشگران…)
کد کتاب : 30928
مترجم :
شابک : 978-6001300899
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

هنر حرف زدن
How to Talk to Anyone, Anytime, Anywhere
کد کتاب : 76806
مترجم : مریم بهریان
شابک : 978-6007259344
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

چگونه با همه کس، همه جا، همه وقت صحبت کنیم؟
How to talk to anytime, anytime, anywhere
کد کتاب : 111875
مترجم :
شابک : ‭978-9641740667‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 175
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه با هر کسی در هر زمان و مکانی صحبت کنیم اثر لاری کینگ


برخی صحبت کردن با دیگران را ناراحت کننده، دشوار یا ترسناک می دانند. در اینجا راهی برای غلبه بر این چالش های ارتباطی وجود دارد. کتاب چگونه با هر کسی در هر زمان و مکانی صحبت کنیم، کلید ایجاد اعتماد به نفس و بهبود مهارت های ارتباطی است. این راهنما که توسط لری کینگ نوشته شده است، توصیه های ساده و کاربردی را برای کمک به برقراری ارتباط آسان تر، موفق تر و حتی لذت بخش تر ارائه می دهد. حکایت هایی از زندگی ای که صرف صحبت کردن شد - در تلویزیون، رادیو و حضوری - به لذت و ارزش کتاب می افزاید. بیاموزید که سخنرانان معروف چه می گویند و نحوه ی بیان آنها چگونه باعث موفقیت آنها می شود.
دروس این کتاب شامل:
-چگونه بر کمرویی غلبه کنیم و دیگران را راحت کنیم
-نحوه ی انتخاب موضوع گفتگوی مناسب برای هر موقعیتی
-چگونه می توان در یک مصاحبه شغلی، جلسه ای برگزار کرد و در یک مهمانی شرکت کرد
-وجه مشترک موفق ترین گفتگوگران
-یک سوال عالی که می توانید بپرسید تا مکالمه خود را با هر کسی، در هر زمان و هر مکان تقویت کنید
لری ده‌ها نکته را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند در زمینه‌های اجتماعی و حرفه‌ای بر هنر گفتگو مسلط شوید. او به شما نشان می دهد که چگونه یخ را با غریبه ها آب کنید ، در عروسی یا مراسم خاکسپاری چه بگویید، و چگونه خود را به یک کارفرمای احتمالی عرضه کنید - یا با یک کارمند احتمالی مصاحبه کنید. او نکات خود را با نمونه‌های فراوانی از تجربیات خود نشان می‌دهد و به شما می‌گوید که چه چیزی فرانک سیناترا و بیل کلینتون را به گفتگو کننده های خوب تبدیل کرده است (و برخی افراد مشهور دیگر را ضعیف می‌کند). با این کتاب شما نیز می توانید یاد بگیرید که با اطمینان و سهولت ارتباط برقرار کنید. این کتابی است که لری کینگ را در سراسر جهان به عنوان استاد صحبت خوب مشهور کرده است.

کتاب چگونه با هر کسی در هر زمان و مکانی صحبت کنیم

لاری کینگ
لَری کینگ (Larry King) با نام اصلی لارنس هاروی زیگر (Lawrence Harvey Zeiger) ‏ (۱۹ نوامبر ۱۹۳۳، نیویورک) مجری پرسابقهٔ شبکهٔ تلویزیونیِ سی‌ان‌ان است. گفته می‌شود او بیش از ۴۰هزار گفتگوی رادیویی یا تلویزیونی اجرا کرده‌است. او مدّتی است که مجری برنامه‌ای شبانه در سی‌ان‌ان با نام «اجرای زندهٔ لَری کینگ» است.لری کینگ در محله بروکلین در نیویورک سیتی از خانواده‌ای مهاجر یهودی متولد شد. پدرش در سن ۴۴ سالگی در اثر بیماری قلبی درگذشت. مرگ پدر تأث...
دسته بندی های کتاب چگونه با هر کسی در هر زمان و مکانی صحبت کنیم
قسمت هایی از کتاب چگونه با هر کسی در هر زمان و مکانی صحبت کنیم (لذت متن)
سالها قبل معلم تئاتر از بازی بد من در یک نمایشنامه که در کالج اجرا می شد به شدت عصبانی شد: « نه! نه! بدنت با حرفهایت با هم جور درنمی آیند. حرکات بدنت اندیشه های تو را آشکار می سازند. صورت تو این توانایی را دارد که هفت هزار ابراز متفاوت داشته باشد. هر ابراز خبر از این می دهد که تو کیستی و در آن لحظه به خصوص چه فکری در سر داری. » بعدها حرفی زد که هرگز آن را فراموش نمی کنم: « و بدنت، طرز حرکت دادن بدنت اتوبیوگرافی تو در عمل است. » چقدر درست می گفت. در صحنه زندگی واقعی، هر حرکت فیزیکی شما زندگی شما را نقل می کند. سگها صداهایی را می شنوند که گوشهای ما توان شنیدن آنها را ندارند.

اغلب بررسیهای انجام شده کتاب کلاسیک دیل کارنگی آیین دوست یابی را که در سال ۱۹۳۶ نوشته شد تایید می کنند. او معتقد بود برای موفق شدن باید تبسم کرد، به مردم علاقه نشان داد و کاری کرد که آنها نسبت به خود احساس خوبی پیدا کنند. با خود گفتم: « جای تعجبی وجود ندارد. » این مطالب امروز هم به اندازه بیش از شصت سال گذشته درست هستند و حقانیت دارند. با این حساب اگر حرفهای دیل کارنگی برای دوست یابی و تاثیرگذاری بر مردم تا این حد مفید و مناسب است، چه نیازی داریم که دنبال کتاب دیگری بگردیم؟ به دو دلیل بسیار بزرگ و مهم.