کتاب بازگشت رفتگر

the sweeper return
  • 15 % تخفیف
    85,000 | 72,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 7961
مترجم :
شابک : 9789642330126
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 0
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب بازگشت رفتگر اثر آگ ماندینو

نزدیک بیست سال پیش در پارکینگ شیکاگو آگ ماندینو مردی را دید که زندگی اش را تغییر داد و بذر امید را در دل میلیون ها خواننده اش در کتاب قدیمی که درباره ی بهترن فروشنده بود یعنی راه بهتر آموختن کاشت نام آن مرد سیمون پاتر بود و او خودش را رفتگر می نامید زیرا زندگی اش را به نجات انسان های نومید اختصاص داده بود اما همانطور که مرموزانه و ناگهانی سر راه اگ ماندینو امده بود نگهبانی هم ناپدید شد کار او انجام شده بود در سه سال گذشته سیمون پاتر نود و پنج ساله به زندگی ماندینو بازگشت و مدعی شد که کارش هنوز پایان نیافته است جهان پر از یاس و نومیدی مواد مخدر جنایت گسسته شدن خانواده ها و نابودی رویاهاست سپس او ماندینو برای تهیه هدیه ای جدید به بشریت به تلاش پرداخته اند زندگی پر از نیرو نشاط و خرد و ایمان برای همه بازگشت رفتگر نشانی است از بازگشت امید برای فردا در این کتاب مجموعه ای از اصول کامیابی و فردایی پربار هدایت میکند آنها را بخوانید روزی شش دقیقه تمرین کنید و به خاطر بسپارید و بعد قدرت تغییر در خود و جهان اطراف تان را کشف کنید.

کتاب بازگشت رفتگر

آگ ماندینو
آگوستین "آگ" ماندینو دوم (12 دسامبر 1923 - 3 سپتامبر 1996) نویسنده آمریکایی بود. او پرفروش ترین کتاب The Greatest Salesman را نوشت. کتابهای او بیش از 50 میلیون نسخه فروخته و به بیش از 25 زبان ترجمه شده اند. وی تا سال 1976 رئیس مجله Success Unlimited بود و در سالن مشاهیر انجمن ملی بلندگوها القا شد.
قسمت هایی از کتاب بازگشت رفتگر (لذت متن)
برای باقیمانده ی عمرم دو روز هست که هرگز مرا دوباره آزار نمی دهند. روز نخست، دیروز است با همه ی خطاها و اشک ها، بی عقلی ها و شکست هایش. دیروز برای همیشه بیرون از کنترل من سپری شد. روز دیگر فرداست با دام ها و تهدیدهایش، با خطرها و رازهایش. تا خورشید دوباره طلوع کند، تا فردا دردسری ندارم؛ چون هنوز نیامده است. با کمک خدا و با تمام تلاش و انرژی خود، امروز می توانم پیروز شوم!