کتاب شغل مناسب شما

Do What You Are
(کاری که برای آن ساخته شده اید انجام دهید)
کد کتاب : 31016
مترجم :
شابک : 978-9646235793
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شغل مناسب شما اثر پل تایگر

"شغل مناسب شما" نوشته ی "پل تایگر" و "باربارا بارون" اثری است که به شما کمک می کند تا "کاری که برای آن ساخته شده اید انجام دهید". این راهنمای پرفروش جهت یافتن موفقیت و رضایت شغلی از دریچه ی شناخت نوع شخصیت، با اطلاعات به روز و گسترده در اختیار شماست تا بالاخره بتوانید "کاری که برای آن ساخته شده اید انجام دهید".
"شغل مناسب شما" از "پل تایگر" و "باربارا بارون" اثری است برجسته که تا کنون به بیش از یک میلیون نفر کمک کرده است کار واقعا راضی کننده ای پیدا کنند. "شغل مناسب شما" مشاغلی را معرفی می کند که به دلیل فراز و نشیب های اقتصاد جهانی ، ظهور فناوری های جدید و حیرت انگیز ، مهاجرت، کار و تحصیل در اینترنت و پیشرفت ارتباطات سیار ، امروزه داغ ترین بازارهای کار را دارند؛ خصوصا مشاغلی که در حوزه ی خدمات بهداشتی ، آموزشی و فناوری قرار دارند.
یکی از موارد مهمی که "پل تایگر" و "باربارا بارون" کتاب "شغل مناسب شما" را براساس آن به نگارش درآورده اند، قدرت تیپ شخصیتی برای کمک به افراد در دستیابی به رضایت شغلی است. این کتاب به ویژه برای جوانان هزاره ی سوم و افرادی که تغییرات شغلی در میانسالی را تجربه می کنند بسیار مفید است. "شغل مناسب شما" راهنمایی است گام به گام که خوانندگان را از طریق فرایند تعیین و تأیید نوع شخصیت هدایت می کند. سپس مشاغل موردعلاقه ی هر تیپ شخصیتی را شناسایی می کند ، مطالعات موردی مفیدی را ارائه می دهد و نقاط قوت و ضعف مربوط به کار در هر گروه را ارائه می دهد. با تمرکز بر نقاط قوت هر تیپ شخصیتی ، "شغل مناسب شما" تمریناتی معرفی می کند که خوانندگان را در جستجوی کار مناسب خود برای دستیابی به بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن، راهنمایی می کند.

کتاب شغل مناسب شما

پل تایگر
پل تایگر از طریق کتاب مقدماتی خود "آنچه را که هستی" انجام داد، نحوه انجام مشاوره شغلی در سراسر جهان را تغییر داد. پل نویسنده پنج کتاب در مورد نوع شخصیت و کارشناس برجسته در این زمینه، به بیش از یک میلیون نفر کمک کرده است تا رضایت شغلی و موفقیت را پیدا کنند. هر روز ، Do What You Are محبوب ترین یا دومین کتاب محبوب حرفه ای در Amazon.com است.
نکوداشت های کتاب شغل مناسب شما
This is one of the most popular career books in the world. It's easy to see why. Many have found great help from the concept of Personality Type, and Tieger and Barron are masters at explaining this approach to career choice. Highly recommended.
این یکی از محبوب ترین کتاب های راهنمای شغلی در جهان است. فهمیدن دلیل آن آسان است. بسیاری از مفهوم تیپ شخصیتی بهره برده اند و تایگر و بارون در توضیح این روش برای انتخاب شغل استاد هستند. بسیار توصیه می شود.
Richard N. Bolles

A revolutionary way of finding the right job. Every job hunter or career changer needs this book.
راهی انقلابی برای یافتن شغل مناسب. هر کسی که دنبال کار یا عوض کردن شغل است، به این کتاب نیاز دارد.
Kevin Harrington

Offers an easy way to discover some extremely useful information about your Personality Type. When you are armed with this new self-awareness, the directions toward your own job and career satisfaction become clear.
روشی آسان برای دریافتن برخی از اطلاعات بسیار مفید در مورد تیپ شخصیتی شما را ارائه می دهد. هنگامی که به این خودآگاهی جدید مسلح باشید ، جهت های شغلی و رضایت کاری خود به خود مشخص می شوند.
William Corwin

قسمت هایی از کتاب شغل مناسب شما (لذت متن)
لازم است که در همین جا به نکته ای اشاره کنیم. باید دانست که راه رسیدن به رضایت شغلی بسیار متنوع و مختلف است و این که بسیاری از مردم از کارشان رضایت دارند. تنها یک شغل ایده آل وجود ندارد که همه به جست و جوی آن بروند اما برای شما یک شغل ایده آل وجود دارد. در محل کار متغیرهای بسیار زیادی وجود دارد. شما برای رسیدن به رضایت شغلی باید بدانید چه ترجیحاتی دارید و بعد شغلی را پیدا کنید که این ترجیحات شما را بپوشاند بعضی از مشاغل گرمی و ثبات به دست می دهند و بعضی دیگر خطیر و پرچالش هستند. بعضی ساختارشان جا افتاده است و بعضی فاقد این ساختار هستند. ممکن است شغل از نوعی باشد که به مراودات و تبادلات اجتماعی فراوان احتیاج داشته باشید.بعضی از مشاغل هم به سکوت و آرامش احتیاج دارند. آیا شما دقیقا نمی دانید چه شغلی برای شما مفید است؟ آیا تاکنون لحظه ای به آن فکر کرده اید؟ اینکه مشاغل بسیار مختلف و عدیده ای وجود دارد نکته بسیار جالبی است. علتش هم این است که توانمندی های مردم و اولویت هایشان کاملا متنوع است. بعضی ها دوست دارند در قالب مدیران ارشد ظاهر شوند و تصمیمات مهم بگیرند. دیگران ممکن است مناسب این انتخاب نباشند. برای بعضی ها پول اولویت اول است و می خواهد پول کلانی به جیب بزنند و بعضی دیگر می خواهند کمکی به جامعه خود بکنند و بنابراین پول برایشان اهمیت کمتری دارد. بعضی ها با ارقام و آمار راحت هستند اما بعضی دیگر از خواندن صورت سود و زیان سردرد می گیرند و این قصه سر دراز دارد.