کتاب روانشناسی ابراز وجود

Your Perfect Right
کد کتاب : 31088
مترجم :
شابک : 978-9644043352
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1970
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روانشناسی ابراز وجود اثر رابرت البرتی

نسخه کاملا جدید کتاب آموزش قاطعیت که به طور گسترده توصیه می‌شود به خوانندگان کمک می‌کند تا با روش‌ها، مثال‌ها و تمرین‌های دقیق‌تر، بیان موثرتری داشته باشند. نسخه نهم به طور کامل اصلاح شده است تا شامل مطالب جدیدی در مورد ابراز قاطعیت در ایمیل و شبکه های اجتماعی، آنچه که باید انجام داد وقتی قاطعیت جواب نمی دهد، ابراز خشم، اصرار، درمان اضطراب اجتماعی، ارائه و دریافت انتقاد، تحقیقات بیان چهره، اجتماعی هوش، مرزهای شخصی، اجزای رفتار قاطعانه و تحقیقات اخیر مغز. این کتابی درباره ی اول بودن نیست - همه چیز درباره قاطعیت رابطه برابر است. - در یک نظرسنجی ملی از روانشناسان که در مجله آمریکایی روان درمانی، روانشناسی امروز و نیویورک تایمز گزارش شده است، در بین تمام کتاب های خودیاری رتبه پنجم را کسب کرده است و رتبه دوازدهم در میان "بهترین کتابهای خودیاری" در نظرسنجی ملی که در راهنمای معتبر کتابهای خودیاری (1994) گزارش شده است.
تغییر دادن خود ساده نیست. اما این مهم از شما ساخته است، میلیونها نفر با طی دیودهای «جرأت آموزی» در موقعیتی قرار گرفته اند که به راحتی ابراز وجود می کنند. در فصلهای مختلف این کتاب با روش مرحله ای و قدم به قدمی آشنا می شوید که حقانیتش به اثبات رسیده و می تواند رابطه شما دیگران را بهبود بخشد. با رعایت اصول پیشنهادی این روش، بدون کمترین تردید می توانید از آن به سود خود استفاده کنید.

کتاب روانشناسی ابراز وجود

رابرت البرتی
دکتر رابرت آلبرتی، به دلیل نوشتن و ویرایش، مورد تقدیر بین المللی قرار گرفته است که اغلب به عنوان "استاندارد طلایی" برای خودیاری روانشناختی مورد ستایش قرار می گیرد.
دسته بندی های کتاب روانشناسی ابراز وجود
نکوداشت های کتاب روانشناسی ابراز وجود
The assertiveness bible: helps the non-assertive speak up and the aggressive, tone down.
کتاب مقدس قاطعیت: به افراد غیر قاطع کمک می کند تا با صدای بلند صحبت کنند و به افراد پرخاشگر کمک می کند تا صدای خود را کاهش دهند.
USA Today USA Today

Not only is it the best book on assertiveness, it sets the standard for self-help books in general.
این کتاب نه تنها بهترین کتاب در مورد قاطعیت است، بلکه استانداردهایی را برای کتاب های خودیاری به طور کلی تعیین می کند.
Gary Emery, PhD

قسمت هایی از کتاب روانشناسی ابراز وجود (لذت متن)
ابراز وجود کردن نقطه مقابل دل و جرأت نداشتن، و ترفند بازی است. در این کتاب با برنامه هایی آشنا می شوید که اعتماد به نفس و احترام گذاشتن به دیگران را افزایش می دهد. ما قویا به ارزش برابر همه انسانها اعتقاد داریم. این کتاب روابط مثبت میان اشخاص و احترام آنها به یکدیگر را تشویق می کند. در دو دهه گذشته پیشرفتهایی برای ایجاد جامعه ای مبتنی بر این ارزشها حاصل شده است مردم راحتتر حرف می زنند و برخی از شرایط تحمل ناپذیر تغییر کرده است. روابط میان اشخاص، از روابط صمیمانه زناشویی گرفته تا رابطه با همسایگان و همکاران به برابری ارزشهای طرفین تأکید می کنند. جواد آموزی رسیدن به این موقعیت را تسهیل کرده است و کتاب «حق مسلمهما)، هم در ایجاد این تحول سهمی داشته است.