کتاب نگاهی به نظریه انتظار

Theory of expectation
در نگاه آیت الله العظمی خامنه ای
کد کتاب : 31577
شابک : 978-6229639504
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 172
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نگاهی به نظریه انتظار اثر آیت الله سید علی خامنه ای

کتاب «نگاهی به نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای»، دسته بندی و تبویبی است از مطالب مربوط به انتظار فرج حضرت بقیة الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف که در طول سالیان عمر شریف رهبر معظم انقلاب، در بیانات ایشان نمود یافته است.
در این کتاب سعی شده اهم مطالب مد نظر ایشان در رابطه با مقوله انتظار فرج، در قالب هشت فصل و یک درآمد به خواننده عرضه شود.
بخش درآمد کتاب به نوعی خلاصه مباحث مطرح در کل کتاب است که به بررسی نظریه انتظار فرج و ارتباط آن با فلسفه سیاسی شیعه امامیه و حکومت اسلامی، و تبیین عدالت به عنوان شاخص اصلی مباحث مهدویت و انتظار فرج پرداخته و نهایتا لوازم ورود عالمانه به مباحث مهدویت و انتظار فرج را متذکر می شود و در آن بخصوص از آراء امام خمینی قدس سره الشریف نیز استفاده شده است.

کتاب نگاهی به نظریه انتظار

آیت الله سید علی خامنه ای
آیت الله سید علی حسینی خامنه (زادهٔ ۲۹ فروردین ۱۳۱۸، مشهد) معروف به سید علی خامنه‌ای، روحانی مسلمان، مجتهد، مرجع تقلید شیعی و امام جمعهٔ تهران و دومین رهبر جمهوری اسلامی ایران است. وی طبق اصول ۱۰۷ و ۱۱۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عالی‌ترین مقام کشور و فرمانده کل نیروهای مسلح محسوب می‌شود. او رئیس بنیاد دائرةالمعارف اسلامی نیز می‌باشد.آیت اللهخامنه‌ای از ۴ سالگی در مکتب‌خانه شروع به تحصیل کرد. سپس به مدرسهٔ ابتدایی رفت و بعد از پایان تحصیلات ابتدایی وارد حوز...
دسته بندی های کتاب نگاهی به نظریه انتظار