کتاب وقتی اضطراب حمله می کند

When Panic Attacks
مهارتهای جدید درمان اضطراب بدون مصرف دارو
کد کتاب : 31584
مترجم :
شابک : 978-6005219685
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 528
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

وقتی اضطراب حمله می کند
When Panic Attacks
(روش جدید درمان غیردارویی که می تواند زندگی شما را عوض کند)
کد کتاب : 60579
مترجم :
شابک : 978-6005461381
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب وقتی اضطراب حمله می کند اثر دیوید برنز

حقیقت این است که شما می توانید ترس خود را شکست دهید. با بیش از چهل تکنیک ساده و موثر ، خواهید آموخت که چگونه بدون مصرف دارو بر هر نوع اضطراب قابل تصور غلبه کنید.
آیا شما دچار ترس ، فوبیا یا حملات اضطرابی شده اید؟ آیا شب ها با گره ای در شکم خود را روی تخت پرت می کنید و می چرخید و نگران شغل ، خانواده ، کار ، سلامتی یا روابط خود هستید؟ آیا از کمرویی فلج کننده ، تردیدهای وسواسی یا احساس عدم امنیت رنج می برید؟ آنچه ممکن است متوجه نشوید این است که این ترسها تقریبا هرگز مبتنی بر واقعیت نیستند. وقتی مضطرب هستید ، در واقع خود را گول می زنید ، و به خود چیزهایی می گویید که در واقع درست نیستند. حال تصور کنید زندگی در یک زندگی عاری از نگرانی و خودباوری چه حسی دارد. شب بخوابید و احساس آرامش و آسایش کنید. برای غلبه بر کمرویی خود و سرگرم شدن با دیگران برای ارائه سخنرانی های پویای بدون نگرانی قبلی، از خلاقیت ، بهره وری و اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شوند. با استفاده از این چهل تکنیک ، قادر خواهید بود افکار تحریف شده ای را که شما را آزار می دهد و به شما دروغ می گویند از بین ببرید و ترس شما بلافاصله از بین خواهد رفت. دکتر برنز همچنین آخرین تحقیقات در مورد داروهایی را که معمولا برای اضطراب و افسردگی تجویز می شوند ، به اشتراک می گذارد و توضیح می دهد که چرا بعضی اوقات ممکن است بیشتر از منافع آنها آسیب برساند.
این کتاب یک کتاب روانشناسی زرد نیست بلکه تکنیکهای سریع و اثبات شده ای دارد که موثرتر از داروها هستند. کتاب وقتی اضطراب حمله می کند یک کتاب ضروری برای هر کسی است که بیماری اضطراب و ترس دارد.

کتاب وقتی اضطراب حمله می کند

دیوید برنز
دیوید برنز، زاده ی 9 سپتامبر 1942، روانپزشک و نویسنده ی آمریکایی است.برنز، مدرک کارشناسی را از کالج امرست و مدرک کارشناسی ارشدش را از دانشکده ی پزشکی دانشگاه استنفورد دریافت کرد. او در سال 1976 پس از تأیید توسط انجمن روانپزشکان و عصبشناسان آمریکا، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد.
نکوداشت های کتاب وقتی اضطراب حمله می کند
Few truly great books on psychotherapy have been published, and this is one of them.
چند کتاب واقعا عالی درباره روان درمانی منتشر شده است که این یکی از آنهاست.
Albert Ellis

Dr. Burns’s elegant writing style, compassion, and humor translate powerful psychotherapy methods into accessible, practical, and helpful tools for the vast number of individuals who struggle with anxiety.
سبک نوشتن ، دلسوزی و شوخ طبعی زیبا و جذاب دکتر برنز ، روش های قدرتمند روان درمانی را برای تعداد زیادی از افرادی که با اضطراب دست و پنجه نرم می کنند ، به ابزاری در دسترس ، عملی و مفید تبدیل می کند.
Henny Westra

قسمت هایی از کتاب وقتی اضطراب حمله می کند (لذت متن)
اغلب اوقات، احساسات منفی به شکل یک بسته بندی خالص و مشخص عرضه نمی شوند. در واقع، معمولا اضطراب و افسردگی دست در دست یکدیگر حرکت می کنند. با این حال، این احساسات با هم تفاوتهای عمده دارند. اضطراب ناشی از احساس خطر کردن است. تا زمانی که به خود نگویید اتفاق وحشتناکی در شرف وقوع است، مشوش نمی شوید. برای مثال، اگر می ترسید در نقطه مرتفعی قرار بگیرید و با این حال از یک سراشیبی در کوهستان به سمت بالا حرکت می کنید، احتمالا دچار وحشت زدگی می شوید. زیرا با خود می گویید هرلحظه ممکن است سربخورید و به پایین سقوط کنید.

. احساس می کنید قبلا از صخره به پایین سقوط کرده اید، دست و پایتان شکسته و امیدی به بهبودی ندارید. احساس افسردگی و تکدر خاطر می کنید، احساس می کنید که روحیه تان را باخته اید. به خود می گویید که بی ارزش هستید، یک شکست خورده و ناکام هستید. احساس می کنید به آن خوبی که قرار است باشید، نیستید. علاقه تان را به زندگی از دست می دهید، علاقه تان را به دیگران از دست می دهید. احساس می کنید فعالیتهایی که زمانی از آنها لذت می بردید، دیگر لذت بخش نیستند. دیگر چیزی شما را به هیجان نمی آورد. احساس می کنید کلافه شده اید. می خواهید دفع الوقت کنید.