کتاب جادوگران برهنه

Jadoogaran-e Berahneh
افسران افسونگر 1: با محوریت شخصیت های الگوساز برای کودکان دختر
کد کتاب : 32137
شابک : 978-6006232645
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 111
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جادوگران برهنه اثر نعیمه اسلاملو

مجموعه ای که پیش رو دارید، حاصل پژوهشی چند ساله و عمیق درباره ی شناخت مهم ترین شخصیت های دخترانه ی الگوساز کودک و نوجوان در دنیای امروز است.
در این مجموعه - که حاصل تماشا، بررسی و تحلیل صدها انیمیشن و نتیجه بررسی دقیق انواع محصولات این شخصیت ها است - تلاش شده تا با تکیه بر اطلاعات مستند و ارائه ی نتایج و واکنش های جهانی، به دور از هر گونه داوری غیر مستند، مخاطب، به شناخت واقعی این شخصیت ها و اثرگذاری آنها در زندگی کودکان و نوجوانان دست یابد.
باربی، برتز، تینکربل، وینکس و السا و آنا مهم ترین این شخصیت ها هستند که در این مجموعه مورد بررسی قرار گرفته اند.
نقش جهانی و ویژه این 5 مورد، در میان انبوه شخصیت های انیمیشنی دیگر، تمرکز خاص جبهه ی مقابل بر روی آنها، اثرگذار و وسیع تر بودن ابعاد مختلف سبک زندگی این شخصیت ها و تعدد و تنوع بسیار محصولات آنها، موجب شد تا در این مجموعه، به طور ویژه و اختصاصی به تحلیل آنها پرداخته شود.

کتاب جادوگران برهنه

نعیمه اسلاملو
نعیمه اسلاملو متولد سال 1358، که پژوهشگر و مدرس حوزه زن و حجاب و خانواده است، 18 عنوان کتاب را به تألیف رسانده که برخی از این کتب شامل حریم ریحانه، کلبه مهر، ساکنان بهشت، زن ستم تاریخی ستم برابری، پیشوایان هرزه و ... است. وی همچنین مدرس بیش از 70 دوره آموزشی تخصصی حجاب است. اسلاملو در سال 89 به عنوان بانوی سرافراز اسلامی شناخته شد.
دسته بندی های کتاب جادوگران برهنه