کتاب ما فرشته ها

Ma Fereshte-ha
کد کتاب : 32438
شابک : 978-9642026166
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ما فرشته ها اثر غلامرضا حیدری ابهری

کتاب "ما فرشته‌ها" از جمله کتاب‌های آموزشی برای کودکان می‌باشد، که در آن مفاهیم مرتبط با دنیای غیبی و فرشته‌ها به طریقی جذاب و آموزنده به کودکان تدریس می‌شود. این کتاب از داستان‌های واقعی برای معرفی مفاهیم ماوراء الطبیعه و دنیای غیب به کودکان استفاده می‌نماید، زیرا این روش مناسب‌ترین راه برای ایجاد اشتیاق و تفهیم این مفاهیم در کودکان می‌باشد. نویسنده کتاب با استفاده از داستان‌نویسی و تصویرسازی، به خوبی موفق به انتقال مفاهیم مورد نظر به کودکان می‌شود.

در دین اسلام، آشنایی کودکان با ماوراء الطبیعه و دنیای غیب از اهمیت بسزایی برخوردار است. بر این اساس، والدین مسئولیت دارند که کودکان خود را با این مفاهیم آشنا کرده و اصولی را در آنها تربیت نمایند.

وقتی کودکان با حضور فرشته‌ها و نقش آنها در نظارت بر اعمال انسان‌ها آشنا می‌شوند، آگاه می‌شوند که اعمال خوب و بد آنها در سفر زندگی ثبت می‌شود. این آگاهی، کودکان را به طور خودآگاه یا ناخودآگاه به تدبیر و کنترل رفتارهای خود ترغیب می‌کند. از این رو، تربیتی مناسب این مفهوم بسیار اهمیت دارد و نباید آن را از دست بدهیم.

در نهایت، اگر به دنبال منبع آموزشی مناسب برای آشنایی کودکان با باورها و مفاهیم غیبی و ماوراء الطبیعه هستید و نیاز به انتخاب کتابی مناسب برای کودکان خود دارید، "ما فرشته‌ها" توصیه‌ای خوبی می‌باشد.

کتاب ما فرشته ها

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...