کتاب درس هایی از قرآن

Lessons from the Quran
کد کتاب : 32769
شابک : 978-9644764233
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درس هایی از قرآن اثر غلامعلی حداد عادل

امروزه، با خیزش و جهشی که در آفاق و اقطار جهان اسلام، برای ادارۀ جامعه بر پایۀ مفاهیم و احکام اسلام و معارف و ارزش های قرآن پیدا شده، آشنایی با حقایق قرآنی و شنیدن پیام قرآن از زبان قرآن، ضرورتی روزافزون یافته است.
کتاب حاضر، می تواند مددکار کسانی باشد که می خواهند شخصا با قرآن، فراتر از روخوانی، آشنا شوند. و علاوه بر این، اگر گروه هایی متشکل از دوستان و خویشاوندان بخواهند در جلساتی منظم برای آشنایی با قرآن، همتی کنند، این کتاب می تواند در تأمین این مقصود به آنان کمک نماید.
کتاب «درس­هایی از قرآن» در بیروت و مسکو به دو زبان عربی و روسی ترجمه شده و در اختیار مسلمانانی که به این دو زبان تکلم می ­کنند قرار گرفته است.

کتاب درس هایی از قرآن

غلامعلی حداد عادل
غلامعلی حداد عادل (زادهٔ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۲۴ خیابان ری تهران) سیاستمدار و مدرس دانشگاه ایرانی است که هم‌اکنون به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی فعالیت می‌کند. او نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادوار ششم تا نهم و پنجمین رئیس مجلس شورای اسلامی و اولین رئیس غیر روحانی مجلس شورای اسلامی بوده‌است. وی همچنین عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است.حداد عادل با شعار تقوا و تدبیر در انتخابات ریاست جم...