کتاب پرندگان در پاییز

Birds in Fall
  • 15 % تخفیف
    70,000 | 59,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نیلا نیلا
    نویسنده:
کد کتاب : 32879
مترجم :
شابک : 978-6005140156
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده جایزه صلح ادبی دیتون سال 2007

معرفی کتاب پرندگان در پاییز اثر براد کسلر

در یک شب پاییزی، مسافرخانه‌داری در جزیره‌ای دورافتاده در نوا اسکوشیا، هواپیمای را تماشا می‌کند که به سمت دریا سقوط می‌کند. در حالی که جست‌وجوی بازماندگان جزیره را فرا می‌گیرد، خانواده‌های عزادار در مسافرخانه جمع می‌شوند و منتظر اخبار مربوط به کسانی هستند که از دست داده‌اند. در اینجا در میان غریبه ها، آنها یک جامعه غیرعادی تشکیل می دهند که برای راحتی و تسلی می جنگند. یک زوج تایوانی برای روح دخترشان میوه می گذارند. مرد بلغاری در تاریکی پیانو می‌زند و موسیقی را برای همسر گمشده‌اش می‌فرستد. خشم دو نوجوان هلندی از مرگ والدینشان. یک ایرانی تبعیدی در سوگ خواهر زاده خود، قصه های ایرانی را می خواند که حکمت قرن ها را به همراه دارد. در مرکز این رمان برجسته، آنا گاترو، پرنده شناس متخصص در مهاجرت پرندگان قرار دارد و شوهرش در این پرواز کشته شد.

آنچه آشکار می شود، داستان چگونگی متحد شدن و پراکندگی این خانواده ها در پی فاجعه است، و چگونه زندگی در هم تنیده آنها در نهایت دگرگون می شود. دانش برد کسلر از دنیای طبیعی، موسیقی و اسطوره هر صفحه را غنی می کند.

کتاب پرندگان در پاییز

براد کسلر
براد کسلر (متولد 1963) رمان نویس آمریکایی است. آخرین کار او آواز بز 2009 است.براد کسلر نویسنده رمان تحسین شده پرندگان در پاییز است که برنده جایزه صلح ادبی دیتون 2007 بخشی از پرندگان در پاییز پیش از این در بهار 2006 The Kenyon Review منتشر شد. و توسط لس آنجلس تایمز به عنوان یکی از ده کتاب برتر سال 2006 انتخاب شد. وی با همکاری عکاس دونا آن مک آدامز، جایزه رم 2008 از آکادمی هنر و ادبیات آمریکا، جایزه وایتینگ 2007 و همچنین جوایز از اوقاف ملی هنر و جایزه لانگ تیلور 2002 را دریافت کرده است. از دیگر...
نکوداشت های کتاب پرندگان در پاییز
A dramatic and strikingly poetic novel of nature's glory and humankind's imagination.
رمانی دراماتیک و به شکل قابل توجهی شاعرانه از شکوه طبیعت و تخیل نوع بشر.
Chicago Tribune Chicago Tribune

Shockingly beautiful...Kessler takes our breath away.
به طرز تکان دهنده ای زیبا...کسلر نفس ما را بند می آورد.
The Cleveland Plain Dealer

قسمت هایی از کتاب پرندگان در پاییز (لذت متن)
درست است: چندتایی از ما در طول کل ماجرا خواب بودند، اما بقیه فورا فهمیدیم مشکلی پیش آمده. سرجاهای مان بی تاب شدیم، و دقیقا چه چیزی حس کردیم؟ نا آرامی، جنب و جوشی در فضا، سکوتی که قبلا وجود نداشت؟ چند نفری به این طرف و آن طرف کابین سرک کشیدند... .