کتاب لوگو تایپ های ایرانی 3

Logo Type
کد کتاب : 33153
شابک : 978-6007343722
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

لوگو تایپ های ایرانی 1
Logo Type
کد کتاب : 33149
شابک : 978-6007343623
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 311
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

لوگو تایپ های ایرانی 2
Logo Type
کد کتاب : 33151
شابک : 978-6007343258
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب لوگو تایپ های ایرانی 1 اثر مجموعه ی نویسندگان

"لوگو تایپ های ایرانی 1" کتابی است سیصد و یازده صفحه ای به همت نشر کتاب آبان که مجموعه ای از نویسندگان آن را به رشته ی تحریر درآورده اند. برای استفاده از کتاب هایی نظیر "لوگو تایپ های ایرانی 1"، روش های خاصی وجود دارد که موارد پیش رو، نمونه هایی از نحوه ی استفاده از کتاب مد نظر است. معمولا در صورت وجود سفارشات است که یک طراح گرافیک به کتاب "لوگو تایپ های ایرانی 1" رجوع می کند. در غیر این صورت ، می توان گفت که او جهت سرگرمی و علاقه به این کتاب روی آورده یا در صدد است در مورد کار یک طراح گرافیک خاص که متخصص لوگو تایپ است بیشتر بیاموزد.
سناریوی اول نسبت به بقیه سناریوها محتمل تر است و همان موردی است که این کتاب روی آن تمرکز کرده است. طراح گرافیک با مطالعه فرآیندهای طراحی لوگو ، که کاملا مستند هستند ، کار خود را شروع می کند. او سپس روش های معمول برای دستیابی به لوگو را مرور می کند و از ایده پردازی تا اجرای چندین لوگو در عمل آشنا می شود. سپس یکی از این دو مورد اتفاق می افتد: یا می خواهد به دنبال حروف لوگوتایپ مورد نظر خود بگردد یا دنبال موضوع آن است.
در "لوگو تایپ های ایرانی 1"، برای یافتن حروف می توان از ترتیب اعداد و حروف الفبا که لوگوتایپ ها براساس آن مرتب شده اند، بهره برد و برای یافتن موضوع نیز در پایان کتاب فهرست موضوعی با اشاره به شماره ی لوگوتایپ ارائه شده است. در نهایت ، اگر به دنبال لوگوی یک طراح خاص هستید ، مشخصات طراحان در پایان کتاب می تواند به شما کمک کند.

کتاب لوگو تایپ های ایرانی 1

دسته بندی های کتاب لوگو تایپ های ایرانی 1
قسمت هایی از کتاب لوگو تایپ های ایرانی 1 (لذت متن)
کتاب حاضر نیز مجموعه ای است از لوگو تایپ ها ایرانی که توسط طراحان گرافیک در داخل و خارج از کشور طراحی شده و طی مدتی که از جلد اول کتاب میگذرد به دست ما رسیده است هرچن در ارائه جل دوم لوگو تایپ های ایرانی(کتاب حاضر)سخت گیری کمتری شده و آثار اغماض مورد قبول داوران قرار گرفته است اما متاسفانه برخی از طراحان از حضور کتاب محروم شدندهمچنین برخی از آثار طراحان حاضر در کتاب نیز توسط داوران حذف شده است. بنابراین کتاب حاضر شامل بیش از 1400 اثر از 151 طراح گرافیک میباشد که از دید داوران مورد قبول بوده و در کتاب شاهد این آثار هستید.