کتاب آلمان رو به فرسایش

Deutschland schafft sich ab
(چگونه به دست خودمان سرزمین مان را نابود می کنیم)
کد کتاب : 34080
مترجم :
شابک : 978-6004364973
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 468
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب آلمان رو به فرسایش اثر تیلو زاراتسین

« آلمان رو به فرسایش» عنوان کتابی از تیلو سارازین است که در سال 2010 منتشر شد. در این کتاب، سارازین به تأثیراتی بر آلمان می پردازد که به اعتقاد او از ترکیب کاهش نرخ زاد و ولد، رشد طبقه فرودست و مهاجرت از کشورهای عمدتا مسلمان حاصل می شود. این کتاب حتی قبل از انتشار نیز توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد و اشپیگل و بیلد-زایتونگ پیش از آن گزیده‌هایی را منتشر کردند.
تزهای فرموله شده در این کتاب باعث ایجاد یک مجادله اجتماعی گسترده و طولانی مدت با حضور نمایندگانی از سیاست، رسانه و علم شد. کتاب در نه فصل تنظیم شده است. پس از یک مقدمه و دو فصل کوتاه‌تر که حاوی «طرح کلی تاریخی» «دولت و جامعه» و «نگاهی به آینده» است، «فهرست‌نامه‌ای» آمده است که در آن «نشانه‌های زوال» نشان داده شده است. سرآذین در پنج فصل بعدی کتاب به پنج حوزه موضوعی «فقر و نابرابری»، «کار و سیاست»، «آموزش و عدالت»، «مهاجرت و مهاجرت» و «جمعیت‌شناسی و سیاست‌های جمعیتی» می‌پردازد. سارازین در فصل آخر دو سناریو (رویا و کابوس) را برای «آلمان در 100 سال» به طنز توصیف می کند.

کتاب آلمان رو به فرسایش

تیلو زاراتسین
تیلو زاراتسین (متولد 12 فوریه 1945) سیاستمدار آلمانی و عضو سابق SPD، نویسنده، سناتور امور مالی ایالت برلین از ژانویه 2002 تا آوریل 2009 و عضو سابق هیئت اجرایی دویچه بوندس بانک تا سال 2010 است.وی پس از انتشار یک کتاب جنجالی در مورد مهاجران مسلمان در آلمان در سال 2010 به خوبی شناخته شد. وی در کتاب Deutschland schafft sich ab (آلمان خود را لغو می کند)، آنچه را به نظر او عدم موفقیت در سیاست مهاجرت آلمان پس از جنگ است، تقبیح می کند، و این باعث جنجال در سراسر کشور می شود. در مورد هزینه ها و مزایای ...
دسته بندی های کتاب آلمان رو به فرسایش