کتاب عهد کمیل

Ahd-e Komeil
(خاطرات مریم یوسفی همسر شهید مصطفی (کمیل) صفری تبار)
کد کتاب : 35333
شابک : 978-6226609555
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب عهد کمیل اثر مصیب معصومیان

خاطرات مریم یوسفی همسر شهید مصطفی(کمیل) صفری تبار
شهید صفری تبار متولد سال ۶۷ در روستای بیشه سر از توابع شهرستان بابل است. او برای خدمت سربازی به لشکر ۳۰ پیاده گرگان اعزام شد، و همزمان برای جذب رسمی در سپاه نام نویسی کرد، هنوز ۲ ماهی از آموزش نظامی او نگذشته بود که نامه جذب او در سپاه به دستش رسید، به سختی از لشکر تسویه حساب گرفت و به علت قبولی در سپاه، از سربازی مرخص و برای ادامه آموزش در اسفند سال ۸۶ وارد دانشگاه امام حسین علیه السلام شد. شهید صفری تبار با دوست همیشگی خود شهید محمد محرابی پناه(که باهم عقد اخوت داشتند) در تاریخ 13شهریور90 در تپه جاسوسان سردشت؛ توسط گروهک های ضد انقلاب به مقام عظیم شهادت نائل شدند.
صفری تبار محاسن اخلاقی بسیاری داشت. در مجلس غیبت شرکت نمی کرد. دائم الوضو بود، می گفت :همیشه با وضو باشید تا نور الهی در قلب های تان حاکم باشد و به گناه آلوده نشوید.

کتاب عهد کمیل

مصیب معصومیان
مصیب معصومیان متولد 6مرداد 1347 روستای بیشه سر از توابع شهرستان بابل تحصیلات ابتدایی در دبستان«بهشت آیین»همان روستا و مقطع متوسطه را در مدرسه شهید محمد محسن پور روستای همجوارمان(آغوزبن) خانواده ی 12 نفره ی ما شلوغ و پر جمعیت به حساب می آمد. با اینکه پدر و مادر عزیز ایشان اصرار به درس خواندن و ادامه تحصیل ایشان داشتند اما بخاطر کمتر شدن فشار مالی و امرار معاش درس را رها کرده و به کار فنی مشغول شد، اما چندی بعد به پیشنهاد برادر شهیدش«محمد علی» سال 1362 وارد حوزه شد و مدت...