کتاب آشنایی با معرفت شناسی(محسن زمانی)

Introduction to epistemology
کد کتاب : 35905
شابک : 978-9643637668
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 177
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آشنایی با معرفت شناسی(محسن زمانی) اثر محسن زمانی

اصول و پرسش‌های معرفت‌شناختی کدامند؟
در واقع، پرسش‌های معرفتی جستارهایی هستند که به تفهیم و تبیین مفاهیمی چون معرفت، توجیه، شاهد، دلائل باورها، احتمال راستی باورها و تعهدات معرفتی، و در عین حال هر مفهوم دیگری که به این مفاهیم مرتبط باشد، پرداخته می‌شود. واجب است توجه شود که این مفاهیم نه تنها در زمینه معرفت‌شناسی به کار می‌روند، ممکن است مفهومی از نظر اخلاقی توجیه شود یا با توجیهاتی از دیدگاه منافع توجیه شوند.

مولفان این مجموعه، استادان برجسته فلسفه، بر اساس سال‌ها تجربه و تدریس در دانشگاه و دوره‌های عمومی، برای اولین بار متونی با دقت، روشنی و دستور ارائه داده‌اند که از معیارهای مشخصی که ویژگی بارز فلسفه تحلیلی است، پیروی می‌کند. این متون به منظور تهیه‌ی منابع درسی برای دانشجویان سال چهارم کارشناسی و نیز دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد تدوین شده‌اند، هر چند علاقه‌مندان به علم فلسفه نیز می‌توانند از آن‌ها بهره‌برداری کنند. این اثر در حال حاضر شامل حوزه‌های فلسفه علم، معرفت‌شناسی، فلسفه ذهن و فلسفه زبان می‌شود.

محسن زمانی، متولد 1355، به عنوان یک پژوهشگر در پژوهشکده فلسفه تحلیلی از سال 1390 تا 1396 فعالیت داشته است.

کتاب آشنایی با معرفت شناسی(محسن زمانی)

محسن زمانی
محسن زمانی متولد سال 1355، دارای مدرکپسا دکتری، پژوهشکده فلسفه تحلیلی (1390) می باشد. ویپژوهشگر مقیم، پژوهشکده فلسفه تحلیلی(1390 تا 1396) بوده است.
دسته بندی های کتاب آشنایی با معرفت شناسی(محسن زمانی)