کتاب سه گانه ی نبرد

Battle trilogy
کد کتاب : 36146
شابک : ‏‫‭978-6001826405
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1468
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 3

معرفی کتاب سه گانه ی نبرد اثر بهاره نوربخش

این مجموعه‌ی سه‌جلدی با عنوان «سه‌گانه‌ی نبرد» با نام‌های کتاب اول «پگوتاس»، کتاب دوم «تولی‌باس» و کتاب سوم «مرگاس» منتشر شده است. در این‌سه‌گانه با قصه‌ی بخشی از تاریخ مفقود جهان روبه‌رو می‌شوید. داستان «نبرد» از جایی شروع می‌شود که زمین تبدیل به یک شکنجه‌گاه بزرگ شده است؛ زیستگاهی سراسر درد و رنج، مرگ و خون، وحشت و هراسی بی‌پایان. جهان فرمانروایی نادیدنی دارد که قرن‌هاست بر تمام جهان سلطه دارد و قوانین وحشیانه‌ی خود را بر مردم زمین تحمیل می‌کند. در این‌شرایط، هیچ امیدی به رهایی نیست، اما چیزی به مراتب هولناک‌تر از زندگی در زمین هم وجود دارد؛ جایی به نام ابدگاه که محلی برای شکنجه‌ای ابدی تا پایان جهان است. مرگ توانایی ورود به ابدگاه را ندارد و همه‌ی محبوسان ابدگاه محکوم به عذابی ابدی و بدون مرگ هستند.
در ادامه‌ی داستان این‌سه‌گانه، بعد از قرون متمادی، دستان شیاطین ابدگاه گالونتوس که برای بردن جوانی از ابری سیاه بیرون زده‌اند، با نیرویی عجیب برخورد می‌کنند و فراری می‌شوند. به این‌ترتیب نبرد آغاز می‌شود.
طبق نوشته‌های کتاب بزرگ خلقت، ارکالون، تنها کسی است که می‌تواند ابدگاه گالونتوس را بیابد، بنابراین جهان یک امید کوچک پیدا می‌کند؛ امیدی به نام پگوتاس. اما سوال این است که آیا پگوتاس می‌تواند با قدرتمندترین نیروی پلید همه‌ی تاریخ، نوه‌ سفاک و خون‌خوار ابلیس، شیگانهوس زیبا و بی‌همتا رو‌در‌رو شود یا نه؟
کتاب اول این‌سه‌گانه با عنوان «پگوتاس»، در ۴۸۰ صفحه چاپ شده است. کتاب دوم «تولی باس» در ۵۶۸ صفحه و کتاب سوم هم با عنوان «مرگاس»، ۴۲۴ صفحه دارد. سه‌گانه‌ی داستانی «نبرد» نوشته‌ی بهاره‌ نوربخش توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شده است. مطالعه این کتاب را به علاقمندان به «ادبیات ژانری» پیشنهاد می‌گردد.

کتاب سه گانه ی نبرد