کتاب پیوند زخم خورده

After the Affair
کد کتاب : 36639
مترجم :
شابک : 978-6226153188
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پیوند زخم خورده اثر جینیس آبرامزاسپرینگ

تعداد شگفت انگیزی از زوج ها در آمریکا - حدود 70 درصد - تحت تأثیر روابط خارج از ازدواج قرار گرفته اند. کتاب " پیوند زخم خورده " تنها کتابی است که راهبردهای اثبات شده ای را برای زنده ماندن از بحران و بازسازی رابطه ارائه می دهد.

این نسخه اصلاح شده و به روز شده توسط دکتر جانیس آبرامز اسپرینگ، یک درمانگر شناخته شده ملی و متخصص خیانت، با بخش جدیدی که به امور آنلاین در فضای مجازی می پردازد، کلاسیک پیشگامانه را وارد قرن بیست و یکم می کند. برای زنانی که در ازدواج خود با مشکل مواجه هستند - و برای پزشکان، دانشگاهیان روانشناسی و خوانندگانی که مجذوب روانشناسی رایج هستند - خواندن این نسخه تازه اصلاح شده و به روز شده کتاب "پیوند زخم خورده " ضروری است.
دکتر "جینیس آبرامزاسپرینگ" یک متخصص تحسین شده ملی در مسائل اعتماد، صمیمیت و بخشش است. او پرفروش ترین نویسنده پس از ماجرا و چگونه می توانم تو را ببخشم است؟ این کتاب در سیزده کشور در سراسر جهان منتشر شد و هر دو کتاب نامزد نهایی جایزه کتاب برای زندگی بهتر شدند. دکتر اسپرینگ یک دیپلمات در روانشناسی بالینی است و به عنوان سرپرست بالینی در گروه روانشناسی در دانشگاه ییل خدمت کرده است.

کتاب پیوند زخم خورده

جینیس آبرامزاسپرینگ
دکتر جنیس ابرامس اسپرینگ، دکتر متخصص ملی در زمینه های اعتماد، صمیمیت و بخشش است. وی در یک تمرین خصوصی در وستپورت، کانکتیکات، نویسنده برنده جایزه چگونه می توانم شما را ببخشم؟، شجاعت برای بخشش، آزادی برای نپرداختن و زندگی با پاپ: درس های مراقبت از والدین پیری است.
نکوداشت های کتاب پیوند زخم خورده
The most comprehensive and balanced book I have ever read on the subject. It is
جامع ترین و متعادل ترین کتابی که تا به حال در این زمینه خوانده ام، این است
Dr. Harville Hendrix

قسمت هایی از کتاب پیوند زخم خورده (لذت متن)