کتاب طراحی نشانه

Logography
مبادی مباحث کارشناسی طراحی گرافیک در ارتباط تصویری (طراحی نشانه)
کد کتاب : 37514
شابک : 978-9643188245
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی نشانه اثر مسعود سپهر

کتاب "طراحی نشانه" با عنوان فرعی مبادی مباحث کارشناسی طراحی گرافیک در ارتباط تصویری (طراحی نشانه) توسط نشر "فاطمی" منتشر شده است. این کتاب که به موضوع نشانه می پردازد توسط مسعود سپهر به نگارش در آمده است. مسعود سپهر در این کتاب تلاش کرده است تا که فهم اولیه ای در خصوص نشانه به خوانندگان فارسی زبان این کتاب ارائه دهد. این کتاب به شرایط و چگونگی ساخت و ساز نشانه در روند طراحی گرافیک توجه کرده ایم و اینکه یک نشانه در ارتباط تصویری باید چه خصوصیاتی داشته باشد،در طراحی آن باید به چیزهایی توجه کنیم،و برای رسیدن به به یک نشانه مناسب باید طراحی آن از چه مراحلی بگذرد.با این هدف،مباحث آموزشی کتاب را مثال ها و تمرین هایی مناسب برای طراحی نشانه در ارتباطات تصویری همراهی می کنند.

این کتاب هم اکنون در وبسایت ایرانکتاب موجود است و شما می توانید به صورت غیر حضوری آن را تهیه نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد. این کتاب در یک مجلدو در حدود صد صفحه منتشر شده است. برای افرادی که می خواهند از علم نشانه ها و پیوند آن با ارتباط تصویری آشنا شوند این کتاب به شدت توصیه می شود.

کتاب طراحی نشانه

مسعود سپهر
مسعود سپهر متولدشهریور 1335 تهران،فارغ التحصیل کالج چاپ لندن 1356 انگلستان،کارشناس طراحی گرافیک تایپوگرافیک و برنامه ریزی چاپ 1356،کارشناس ارشد ضریب 19 1372،دکترای حرفه ای (وزارت فرهنگ و آموزش عالی)،فارغ التحصیل دوره ی آموزش تکمیلی از مرکز آموزش اَپِل، پاریس فرانسه، 1372 می باشد.