کتاب قهوه ات یخ نکند

Persian Poetry
کد کتاب : 38094
شابک : 978-9641652472
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قهوه ات یخ نکند اثر مریم حیدرزاده

کتاب « قهوه ات یخ نکند» نوشته « مریم حیدرزاده» توسط انتشارات معین به چاپ رسیده است.
من و شعر هرگز عهد نشکستیم و معاشرتمان را حتی کمی هم کم نکردیم. زندگی همچنان با ترانه و عشق و شعر جریان داشت که معجزه ای به نام نقاشی دنیای تیره ام را عاشقانه و صبور رنگ آمیزی کرد. عاشق تر شدم، در شعر حل شدم و نقاشی غرقم کرد، نقاشی مرا با شعر مانوس تر کرد و شعر مرا با نقاشی......عشق هنوز زنده است. از ترس آنانی که نام مقدسش را تکه کلام کرده اند، پشت ابرهاست. اما ماه هرگز پشت ابر پنهان نمی ماند. به ویژه وقتی عاشق باشی.
بسیار زیبا و رویایی است که بار دیگر اجازه میدهید با غزل، مثنوی، چهارپاره و دوبیتی میهمان کتابخانه ها، کافه ها، دفترها و عاشقانه های قلب هایتان شوم.

کتاب قهوه ات یخ نکند

مریم حیدرزاده
مریم حیدرزاده (متولد ۲۹ آبان ۱۳۵۶) نقاش، نویسنده، شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است.حیدرزاده که بینایی خود را بر اثر چند عمل جراحی در سه سال نیمگی از دست داد، در اواخر دههٔ ۷۰ با نوشتن شعرهایی به سبک محاوره‌ای و با به‌کارگیری کلمات ساده و روان شهرت یافت.بسیاری از خوانندگان داخل کشور و همچنین خوانندگان فارسی‌زبان در بیرون از ایران از ترانه‌های او در آهنگ‌هایشان استفاده کرده‌اند. مریم حیدرزاده دانش‌آموخته حقوق قضایی از دانشگاه تهران است. پدر او بازنشسته ارتش و...
دسته بندی های کتاب قهوه ات یخ نکند