کتاب اقتصاد خرد

Microeconomics
کد کتاب : 38223
شابک : 978-9643875411
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اقتصاد خرد اثر جمشید پژویان

کتاب اقتصاد خرد نوشته جمشید پژویان یکی از کتاب های تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است که برای تدریس در رشته های مدیریت و حسابداری این دانشگاه طراحی و تدوین شده است.
دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد. این دانشگاه یک سازمان مرکزی در تهران و واحدهایی در سراسر کشور دارد. روش آموزش دانشگاه پیام نور بر اساس آموزش از راه دور و نیمه حضوری است.
رشته های مختلفی از علوم انسانی، ریاضی، تجربی، تربیت بدنی و... در این دانشگاه تدریس می شوند. کتاب های انتشارات دانشگاه پیام نور توسط اساتید متخصص نوشته شده اند. این کتاب ها از یک ساختار واحد پیروی می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که تقریبا دانشجو را از حضور استاد بی نیاز می کنند.
کتاب تخصصی اقتصاد خرد هم یکی از کتاب های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران رشته های مدیریت و حسابداری است.

کتاب اقتصاد خرد

جمشید پژویان
جمشید پژویان (زادۀ ۲۵ تیر ۱۳۲۴ سنندج – درگذشتۀ ۲ تیر ۱۳۹۹ تهران) اقتصاددان ایرانی، رئیس سابق شورای رقابت و استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه آزاد اسلامی بود.پژویان دوره کارشناسی اقتصاد را در دانشگاه تهران (۱۳۴۹) و دوره کارشناسی ارشد (۱۳۵۴) و دکتری (۱۳۵۷) اقتصاد را در دانشگاه ایالتی یوتا گذراند. وی یکی از حامیان طرح هدفمند سازی یارانه‌ها در ایران بود.جمشید پژویان که به دلیل نارسایی کلیوی و ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان کیان تهران بستری بود، صبح روز دوشنبه ۲ تیر م...