کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

Personality Isn't Permanent
کد کتاب : 42556
مترجم :
شابک : 978-6222206840
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شخصیت شما همیشگی نیست اثر بنجامین هاردی

کتاب "شخصیت شما همیشگی نیست" نوشته با ارزش "بنجامین هاردی" توسط "فریبا جعفری نمینی" به فارسی برگردانده شده است.
اثر پیش رو علم و راهکار لازم، برای گیر نیفتادن در یک هویت یا الگوی از پیش‌ تعیین‌شده را برایتان فراهم می‌کند. خودتان حدس بزنید که این موضوع تا چه حد می تواند برای شما جذاب باشد. این مسئله ای است که شاید هر جوانی با آن روبه رو شده باشد و دستکم یک بار ذهنش را مشغول کرده باشد. در کتاب شخصیت شما همیشگی نیست، شما مستقیم‌ترین، ساده‌ترین و موثرترین راه برای تغییر و رشد را خواهید آموخت. این یک روند علمی و اثبات شده است که می‌توانید بر آن تسلط پیدا کرده و آن را در زندگی خود اعمال کنید تا اطمینان یابید که دیگر هرگز در دام گذشته گیر نمی‌کنید و بر اساس آن تعریف نمی‌شوید. در این کتاب، خواهید آموخت که شخصیت چگونه شکل می‌گیرد و چگونه می‌توانید شکل‌دهندۀ آن باشید. شما یاد خواهید گرفت که معمار و آهنگر شخصیت‌تان باشید؛ بنابراین قادر به ساختن خود خواهید بود. به‌طور خاص، دانستن این حقیقت که شخصیت دائمی نیست، به شما کمک خواهد کرد تا باورهای نادرست در مورد شخصیت که توانایی‌های اغلب افراد را محدود می‌کند کشف کنید. این کتاب شما را به یک چالش تمام عیار دعوت می کند. از دستش ندهید.

کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

بنجامین هاردی
بنجامین هاردی، روانشناس، کارآفرین، سخنران و نویسنده ای آمریکایی است. نوشته های او در وبلاگ شخصی اش ماهانه چندصدهزار بازدید از سراسر جهان دارد و آثارش در رسانه هایی چون Forbes، Fortune، CNBC، Big Think و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. او همچنین در مجلات Inc. و Psychology Today فعالیت می کند.
دسته بندی های کتاب شخصیت شما همیشگی نیست
قسمت هایی از کتاب شخصیت شما همیشگی نیست (لذت متن)
- شما فقط به اندازۀ اسرار خود بیمار هستید. - گاهی اوقات گذشته سزاوار دادن فرصت دومی است. - اشتباهی که بیش از یک بار تکرار شود، یک تصمیم است. - زندگی به معنای یافتن خود نیست؛ زندگی یعنی ساختن خود. - اگر یک ساعت اول صبح را از دست بدهید، به دنبال آن، باقی روز را از دست خواهید داد. - چیزی به نام برون گرای خالص یا درون گرای خالص وجود ندارد. چنین فردی در آسایشگاه روانی خواهد بود. - آنچه ما آن را آغاز می نامیم، اغلب پایان است. پایان دادن، شروع آغازی دیگر است. پایان همان جایی است که ما شروع می کنیم. - دیدگاه شما درمورد اینکه می خواهید کجا یا چه کسی باشید، بزرگ ترین سرمایۀ شماست. بدون داشتن هدف، به هدف رسیدن دشوار است.