کتاب پیامبر پنهان

The veiled prophet
دیابلو؛ کتاب سوم
کد کتاب : 117726
مترجم :
شابک : 978-6002911964
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

دیابلو (جلد سوم)
The Veiled Prophet
پیامبر پنهان (سه گانه جنگ گناه)
کد کتاب : 44226
مترجم :
شابک : 978-6006225083
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دیابلو (جلد سوم) اثر ریچارد ای ناک

از ابتدای زمان، نیروهای فرشتگان بهشت برین و لشکر اهریمنان جهنم سوزان درگیر جنگی ابدی برای تعیین سرنوشت جهان خلقت بوده اند. حال درگیری به پناهگاه راه یافته است، به دنیای انسان ها. نیروهای خیر و شر که مصمم هستند انسانیت را به نفع اهداف شان به جناح خود جذب کنند، جنگی پنهانی بر سر روح فانی ها به راه انداختهاند. این داستان جنگ گناه است – مبارزه ای که سرنوشت بشریت را برای همیشه تغییر خواهد داد.
تریون که توسط اهریمنان پشتیبانی می شد سقوط کرده است . حال تنها چیزی که بر سر راه الدیزیان برای آزادسازی انسانیت قرار دارد، کلیسای جامع نور و رهبر با ابهت آن است. اما این رهبر در واقع ایناریوس، فرشته ی نافرمان است. ایناریوس دنیایی که خلق کرده را قلمرو بی چون و چرای خود می داند. الدیزیان با دشمنی زیرک روبه روست که ترجیح می دهد به جای از دست دادن پناهگاه آن را نابود کند. الدیزیان سایر کسانی که دنیایش را اشغال خواهند کرد را نمی بیند. هم جهنم سوزان و هم بهشت برین از وجود پناهگاه آگاهند… و نیروهای جنگی اهریمنان و فرشتگان برای به دست آوردن آن از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد.
کتاب پیش روی شما، داستانی بدیع درباره ی شمشیرزنی، جادوگری و مبارزه ای بی انتها است که بر اساس بازی کامپیوتری دیابلو، با رده بندی ام، برنده جوایز بسیار، ساخته ی کمپانی بلیزارد نوشته شده است. این کتاب خطاب به بزرگسالان نگارش شده است.

کتاب دیابلو (جلد سوم)

ریچارد ای ناک
ریچارد ای ناک (Richaed A. Knaak) (نحوهٔ تلفظ:"Nack") نویسندهٔ داستان‌های خیال‌پردازی و از جرگهٔ نویسندگان برگزیدهٔ نیویورک تایمز برای نگارش داستان حماسه هوما است. وی متولد ۲۸ مِه ۱۹۶۱ در شهر شیکاگو از پدری انگلیسی و مادری آمریکایی است. بیشتر کتاب‌هایی که بر ناک تأثیر گذاشته‌اند به گفتهٔ خودش فرمانروای حلقه‌های تالکین، موجودات روشنایی و تاریکی و کهربا اثر راجر زلازنی و کتاب‌های ادگار آلن پو بوده‌اند. دیگر نویسندگان محبوب وی گلن کوک، ال اسپراگ دی‌کمپ، لاو...