کتاب رزیدنت اویل 4

Underworld
جهنم زیرین
کد کتاب : 44238
مترجم :
شابک : 978-6006225708
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رزیدنت اویل 4 اثر اس دی پری

فورت ورث، تگزاس- تیم­های پاکسازی در راکون­سیتی، پنسیلوانیا، مدارک تازه­ای پیدا کرده­اند که نشان می­دهد که “سندرم راکون”، بیماری ای که مسئول مرگ 7200 نفر در راکون است، ممکن است توسط فرمانده­ی پلیس “برایان آیرونز” و چند تن از اعضای تیم تاکتیک­های ویژه و جوخه­ی نجات “S.T.A.R.S. ” در شهر پخش شده باشد.
در یک کنفرانس مطبوعاتی که صبح دیروز سخنگوی FBI، “پاتریک ویکز “، سرپرست NDC، ترنس چاوز و دکتر “رابرت هاینر” (که توسط رئیس تیم آمبرلا دکتر الیس بنجامین فراخوانده شد) برگزار کردند­، ویکز افشا کرد که فاجعه­ی راکون نتیجه­ی اشتباهی مرگبار در یک عملیات تروریستی بوده و آتشی که بعد از آن شهر کوچک را از بین برد، احتمالا تلاشی توسط آیرونز و یا یکی از همدستانش برای از بین بردن اثرات مصیبت­بار پخش ویروس بوده است.
با توجه به سخنان ویکز، چندین مدرک در خرابه­های ساختمان RPD پیدا شده که نشان می­دهند آیرونز سردسته­ی توطئه­ای برای در دست گرفتن کارخانه­ی شیمیایی آمبرلا در حومه­ی شهر بوده است. ظاهرا آیرونز به دلیل تعلیق S.T.A.R.S. که در اواخر جولای رخ داد، از مقامات شهر خشمگین بوده است. این تعلیق به دلیل شکست در حل پرونده­ی یازده قتل آدمخوارانه­ی اوایل تابستان بود. بعد از سقوط یک هلیکوپتر در هفته­ی آخر جولای که جان شش نفر از اعضای تیم را گرفت، این تعلیق به طور رسمی اعلام شد. پنج عضو بازمانده­ی S.T.A.R.S. بعد از پیدا شدن مدارکی مبنی بر استفاده از مواد مخدر یا الکل قبل از حادثه، بدون دریافت حقوق از کار منع شدند. با اینکه آیرونز به طور رسمی حمایتش از تعلیق جوخه­ی ممتازش را اعلام کرده بود، شواهد یافته­شده نشان می­دهند که آیرونز شهردار “دولین هریس” و چند عضو شورای شهر را با پخش ماده­ای مرگبار و خطرناک در شهر تهدید کرده است، مگر اینکه به چند خواسته­ی مثبتش پاسخ مثبت داده شود. ویکرز همچنین بیان کرد که آیرونز سابقه ی مشکلات روانی داشته و مدارک ( که بین آیرونز و همدستش رد و بدل می­شده­اند)، نقشه­اش را برای اخاذی از راکون و فرار از کشور را برملا کرده است. از همدست او فقط با نام ” ک. ر.” یاد شده است، گرچه به “ج. و.”، “ب. ب.” و “ر. چ.” هم اشاره شده است، که همه مخفف اسامی چهار نفر از پنج عضو تعلیق­شده­ی S.T.A.R.S. هستند.

کتاب رزیدنت اویل 4

اس دی پری
استفانی دانل پری (Stephani Danelle Perry) که با نام هنری S. D. Perry فعالیت می‌کند، یک رمان‌نویس ساکن پورتلند و دختر نویسنده‌ی سبک علمی-تخیلی و ترسناک، استیو پری است.او رمان‌های معروف و پرفروشی را از سری رزیدنت ایول نگاشته است.پدر وی استیو پری نویسنده تلویزیون و داستان های علمی است. پری که نام دانل را ترجیح می دهد، با خانواده اش در پورتلند، اورگان زندگی می کند.