کتاب بی آتشی

Bi Atashi
کد کتاب : 45115
شابک : 978-6002800367
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بی آتشی اثر امید رضایی

کتاب "بی‌آتشی" به قلم امید رضایی توسط انتشارات نغمه زندگی منتشر شده است. این کتاب در واقعه خواننده را درگیر ماجراهای پرمعنا و فراواقعی می‌کند. در طول مطالعه این کتاب، شما تجربه می‌کنید که چگونه تصورات بی‌مرز و خلاقیت بی‌پایان نویسنده به چالش‌کشی تبدیل می‌شود و شما را به گوشه‌هایی از ذهن و خیالی‌های غافلگیرکننده‌ای می‌برد که تا کنون به آنها دست نیافته‌ایم. خواندن این کتاب، شما را به دنیایی عمیق‌تر از حقایق روزمره می‌برد و با تجربه‌ی یک نوع تصور جدید از جهان روبرو می‌شوید.

این کتاب به عنوان یک اثر سورئالیسم در ادبیات شناخته می‌شود و تمام ویژگی‌های مورد انتظار از یک اثر سورئالیستی را در خود جای داده است. خواننده به وارد شدن در جهان سورئالیسم و تبدیل شدن به یک سورئالیست ترغیب می‌شود و نویسنده به او اجازه می‌دهد تا بخش‌هایی از داستان را با توجه به این توانایی تازه‌یافته در خودش آفرینش کرده و تصور کند. این کتاب واقعا به شما این امکان را می‌دهد که با تمام وجودتان در دنیای سورئالیسم فرو روید و به تجربی فراتر از معمول دست پیدا کنید.

آثار یک سورئالیست معمولا برای افرادی جذاب هستند که به دنیای پنهان و رازآلود جهان علاقه‌مندند و از تجربه‌ی آزمایشی و جرئت انکشافی لذت می‌برند. این کتاب واقعا یک مأمنت برای کسانی است که برای انکشاف‌های جدید در دنیای ادب آماده‌اند و می‌خواهند مدتی از واقعیت فرار کنند و به دنیای سورئالی وارد شوند.

کتاب بی آتشی

امید رضایی
امید رضایی متولد سال 1355، پزشک و انکولوژیست، نویسنده و رمان نویس نیز می باشد.
دسته بندی های کتاب بی آتشی
قسمت هایی از کتاب بی آتشی (لذت متن)
به آتش فکر کن. به خنده ی کودکان. به عشق. به لبخند. به زندگی. به صدای آرامش دریا فکر کن پس از توفانی مهیب. به لمس انگشتان نوزادی در دستانت فکر کن که به پاسخ لبخندی، می خندد. به خنده هایی از انتهای وجود انسان فکر کن. به آغوش گرم دلداگان بی بازگشت...