کتاب هویت های برنامه درسی

Curriculum
(جلد اول)
کد کتاب : 45232
شابک : 978-9649706917
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 519
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هویت های برنامه درسی اثر کوروش فتحی واجارگاه

کتاب «برنامه درسی به سوی هویت های جدید (شرحی بر نظریات معاصر برنامه درسی)» نوشته دکتر کورش فتحی واجارگاه است. نویسنده در این کتاب برنامه درسی را از دید نظریه های جدیدی که بیشتر از دهه ۱۳۵۰ به بعد در برنامه درسی و در غرب پدید آمده اند مورد بررسی قرار داده است.
در این کتاب ابتدا هر یک از هویتها معرفی اجمالی شده و سپس بر اساس اندیشمندان برجسته هر حیطه به بازشناسی آن نظریه در برنامه درسی پرداخته شده است.
این کتاب مخصوصا از این جهت که برنامه درسی را از دیدگاههای نوین مورد بررسی قرار داده و چشم انداز نویی را ایجاد کرده است قابل ملاحظه است.
البته نمی توان همه محتوای نظریه ها را درست دانست و نویسنده هم چنین ادعایی نداشته است و تنها به معرفی این هویتها پرداخته است و هر یک از این هویتها در جای خود باید نقد شوند.

کتاب هویت های برنامه درسی

کوروش فتحی واجارگاه
دکتر کورش فتحی واجارگاه، متولد رودسر ۱۳۴۶، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی آموزشی) از دانشگاه اصفهان آغاز کرد و پس از اتمام این دوره در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت معلم تهران به تحصیل پرداخت. وی سپس مدرک دکتری را از دانشگاه تربیت مدرس اخذ و سپس دوره تخصصی در خصوص مدیریت پژوهشی و برنامه ریزی آموزش عالی را در دانشگاه کاسل ـ آلمان و دوره های پژوهشی را در دانشگاههای ساترن کراس و گریفیث کوئینزلند استرالیا گذراند. ایشان هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشت...
دسته بندی های کتاب هویت های برنامه درسی