کتاب ریمی

Raymie Nightingale
کد کتاب : 45371
مترجم :
شابک : 978-6001884047
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

فینالیست جایزه ملی کتاب سال 2016

نامزد جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2016

نامزد جایزه مگنولیا سال 2018

معرفی کتاب ریمی اثر کیت دی کامیلو

کیت دی کمیلو، نویسنده ی محبوب نوجوانان و برنده دو جایزه ی نیوبری برای کتاب های دسپروکس و فلورا و اولیس است. ایشان در فلورایدا بزرگ شده است و درسال های 2016-2014 به عنوان سفیر ملی ادبیات نوجوان ایالات متحده انتخاب شد.
کتاب حاضر، روایتی جذاب از دختری به اسم ریمی است که خبر رفتن پدرش از خانه و ازدواج مجددش با یک خانم دستیار دندان پزشک، او را بسیار ناراحت و افسرده کرده است. دختر تصمیم می گیرد که در یک مسابقه کشوری شرکت کند و برنده شود تا پدرش عکس او را در روزنامه ها ببیند و به خانه باز گردد. اما طی اتفاقی باید با دو رقیبش روبه رو شود و از آنها کمک بگیرد، بنابراین آنها در این ماجرای هیجان انگیز باهم همراه می شوند.

کتاب ریمی

کیت دی کامیلو
کیت دی کامیلو، زاده ی ۲۵ مارس ۱۹۶۴ در فیلادلفیا، نویسنده ی اهل ایالات متحده امریکا است که اکثر آثارش از جمله ببر خیزان، جوایز متعددی را کسب کرده است. از سومین رمان دی کاملیو یعنی افسانه دسپراکس، انیمیشنی به همین نام ساخته شده است.او در فیلادلفیای پنسیلوانیا متولد و در کلرمونت فلوریدا بزرگ شد و در حال حاضر در مینیاپولیس مینه سوتا زندگی می کند. وی هم برای کودکان و هم بزرگسالان می نویسد و دوست دارد خود را یک قصه گو بخواند.