کتاب خانواده درمانی

Family Therapy
مفاهیم اساسی، نظریه ها، فنون و نحوه کاربرد در مشکلات خاص
کد کتاب : 45569
مترجم :
شابک : 978-6002008152
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خانواده درمانی اثر آلن کار


اکنون در ویرایش سوم خود، این کتاب درسی بسیار مورد توجه و تثبیت شده شامل پوشش به روز پیشرفت های اخیر در تمرین خانواده درمانی و بررسی آخرین تحقیقات است، در حالی که ساختار رایج و ویژگی های فصل نسخه های قبلی را حفظ می کند.یک رویکرد منحصر به فرد و یکپارچه به نظریه و عمل خانواده درمانی ارائه می دهد.
سبک متمایز به الگوهای رفتاری خانواده، سیستم‌های اعتقادی و روایت‌های خانوادگی و عوامل زمینه‌ای گسترده‌تر در شکل‌گیری و حل مشکل می‌پردازد.
نشان می دهد که چگونه می توان این مدل را برای رسیدگی به مسائل مربوط به دوران کودکی و نوجوانی (مانند مشکلات رفتاری، سوء مصرف مواد) و بزرگسالی (مانند پریشانی زناشویی، اضطراب، افسردگی) به کار برد.
ویژگی های دانش آموز پسند: فصل ها با یک طرح فصل شروع می شوند و با خلاصه ای از نکات کلیدی پایان می یابند. فصل های نظری شامل واژه نامه ای از اصطلاحات جدید است. مطالعات موردی و پیشنهادات خواندن بیشتر در سراسر گنجانده شده است.
این کتاب توسط بهمن بهمنی ترجمه شده است و نشر ارجمند اقدام به چاپ آن نموده است.

کتاب خانواده درمانی

آلن کار
پروفسور آلن کار مدیر برنامه آموزش دکترا در روانشناسی بالینی در کالج دانشگاه دوبلین و مشاور مریض و خانواده درمانگر در موسسه درمان زناشویی و خانواده کلانویلیام در دوبلین است. وی بیش از ده کتاب و 200 مقاله دانشگاهی و سخنرانی های کنفرانس در زمینه های خانواده درمانی و روانشناسی بالینی منتشر کرده است. آثار او به تعدادی از زبانهای کره ای، لهستانی و چینی ترجمه شده است. او سابقه زیادی در خانواده درمانی و روانشناسی بالینی دارد، زیرا در دانشگاه های انگلیس، ایرلند و کانادا کار کرده است.