کتاب فرزندپروری اندیشمندانه

Reflective Parenting
راهنمایی برای درک آنچه در ذهن کودکتان می گذرد
کد کتاب : 45673
مترجم :
شابک : 978-6002009807
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرزندپروری اندیشمندانه اثر آلیستر کوپر

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که در ذهن فرزندتان چه می گذرد؟ این کتاب "فرزندپروری اندیشمندانه " جذاب نشان می‌دهد که چگونه والدین فکری می‌تواند به شما در درک فرزندانتان، مدیریت رفتار آنها و ایجاد رابطه و ارتباط با آنها کمک کند. این مملو از توصیه‌های عملی است که نشان می‌دهد چگونه پیشرفت‌های اخیر در ذهنیت، دلبستگی و علوم اعصاب درک ما را از رابطه والد-فرزند تغییر داده است و می‌تواند تغییرات معناداری را در روابط خانوادگی شما ایجاد کند.
آلیستر کوپر و شیلا ردفرن به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید تأثیر مثبتی بر روابط خود با فرزندتان بگذاریم، از اولین رابطه کودک با شما به عنوان والدین شروع می‌شود تا اینکه چگونه می‌توانید در روابط با کودکان نوپا، کودکان و نوجوانان بیشتر تأمل کنید. نویسندگان با استفاده از مثال‌های روزمره، استراتژی‌های عملی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا سبک تربیتی انعکاسی بیشتری داشته باشید و چگونه از این رویکرد در تعاملات روزمره برای کمک به فرزندتان برای دستیابی به پتانسیل کامل خود در رشد خود استفاده کنید. از نظر شناختی، عاطفی و رفتاری.
فرزندپروری انعکاسی کتابی آموزنده و غنی برای والدین است که برای کمک به والدین برای ایجاد رابطه بهتر با فرزندانشان نوشته شده است. همچنین یک منبع ضروری برای پزشکانی است که با کودکان، جوانان و خانواده‌ها کار می‌کنند تا از آنها در مدیریت پویایی رابطه کودک و والدین حمایت کنند. این کتابی است که هر والدینی باید آن را بخواند.

کتاب فرزندپروری اندیشمندانه

آلیستر کوپر
آلیستر کوپر با مدرک کارشناسی ارشد در عوامل انسانی و ارگونومی از Loughborough فارغ التحصیل شد و اکنون به عنوان روانشناس ارشد در آزمایشگاه تحقیقات حمل و نقل مشغول به کار است، و برنامه های تحقیقاتی را برنامه ریزی و انجام می دهد.
دسته بندی های کتاب فرزندپروری اندیشمندانه
نکوداشت های کتاب فرزندپروری اندیشمندانه
Reflective Parenting stresses how we can benefit our children’s development by focusing on what we love doing best: feeling the enjoyment of relating to and being with our children!
فرزندپروری انعکاسی بر این نکته تأکید می کند که چگونه می توانیم با تمرکز بر کاری که دوست داریم به بهترین نحو انجام دهیم، به رشد فرزندانمان کمک کنیم: احساس لذت از ارتباط و بودن با فرزندانمان!
Rosie Nixon, Editor Hello!

If you want your kids to mentally flourish and be able to have a great life in a world that's gone insane then this book will tell you everything you need to know. It's the ultimate guide on how to be the parents you wished you had
اگر می خواهید بچه هایتان از نظر ذهنی شکوفا شوند و بتوانند در دنیایی که دیوانه شده است، زندگی عالی داشته باشند، این کتاب همه چیزهایی را که باید بدانید را به شما می گوید.
Ruby Wax

قسمت هایی از کتاب فرزندپروری اندیشمندانه (لذت متن)