کتاب گواهی دل

Practical Intuition
(چگونه از الهام قلبی خود استفاده کنیم؟)
کد کتاب : 47447
مترجم :
شابک : 978-9644129018
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گواهی دل اثر لورا دی

لورا دی در کتاب گواهی دل: چگونه از الهام قلبی خود استفاده کنیم؟، از طریق برنامۀ گام به گام، از طریق خود افراد و نمونه های واقعی، به شما نشان می دهد چگونه قدرت عظیم ذهن خود را آشکار کنید.
انتخاب این کتاب نشان می دهد که علاقه مند تقویت قوه ی شهودی خود هستید. اما قبل از هر چیز باید بگویم که این کار به صبر و حوصله و تمرین نیاز دارد. می دانید که تمرین مادر مهارت است. اگر خواهان موفقیت در این زمینه هستید باید با صبر و بردباری کتاب گواهی دل: چگونه از الهام قلبی خود استفاده کنیم (Practical intuition: how to harness the power of your instinct and make it work for you) را مطالعه کنید و تمرینات آن را طبق شرایط اعلام شده با تمرکز انجام دهید. در ضمن بدون انجام تمرینات و یادداشت سوالات و برداشت ها یا ضبط آن ها فهم و درک کتاب و استفاده ی عملی از آن غیر ممکن است.
شما می توانید با استفاده و به کارگیری مداوم از حس شهودی از طریق تمرین آن را قوی کنید، نه با مطالعه کردن درباره ی آن. به یک بار خواندن این کتاب بسنده نکنید. ممکن است، در اواسط کتاب دچار سردرگمی یا گیجی شوید اما اگر اندکی حوصله به خرج دهید راه بر شما هموار خواهد شد. در بعضی موارد انجام تمریناتی از شما خواسته شده که در آن لحظه درک منظور آن عملی نیست زیرا در فصول بعد به آن ها پرداخته شده است و تأثیر و نتیجه ی آن را بعدا مشاهده خواهیم نمود.

کتاب گواهی دل

لورا دی
لورا دی ، (متولد 22 مارس 1959) نویسنده چندین کتاب خودیاری، با تمرکز بر شهود است. او همچنین به عنوان "متخصص شهود" مشاوره مالی می دهد. او در شهر نیویورک اقامت دارد.کتاب شهود عملی که در نمایش اپرا وینفری به نمایش درآمد، به عنوان یک کتاب پرفروش در نیویورک تایمز شناخته شد. در سال 2001 ، The Circle: How the Power of a Single می تواند زندگی شما را تغییر دهد دنبال شد. در سال 2006، دی با خوش آمدید به بحران شما: چگونه از قدرت بحران برای ایجاد زندگی مورد نظر خود استفاده کنیم، که با یک مهمانی کتاب در رست...