کتاب کاش والدینم می دانستند…

What Every Child Would Like His Parents to Know
  • 15 % تخفیف
    55,000 | 46,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 49458
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-9642243211
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب کاش والدینم می دانستند… اثر لی سالک

این کتاب برای والدینی نگاشته شده که به فکر سلامت روان کودک خود هستند ولی اطلاعات کافی در این زمینه ندارند. نویسنده پیشرفته ترین فرضیه های روان شناسی را به زبانی که برای هر کس قابل فهم است، بیان می کند تا افراد با عقل سلیم خود، نکاتی را فراگرفته و از آن ها برای حل کردن مشکلات روانی فرزندان خود استفاده نمایند.
کتاب در 14 فصل نوشته شده که هر فصل در قالب سوال و جواب به موضوعات مهم و مبتلابه والدین می پردازد. بعضی از موضوعات مهم مطرح شده در این فصول عبارتند از: پاسخ به سوالاتی درباره نوزاد تازه به دنیا آمده، از قبیل توانایی های نوزاد، شیر دادن به او، علت گریه وی و غیره. پاسخ به سوالاتی راجع به مراقبت نوزاد، از شیر گرفتن نوزاد، آموزش توالت رفتن، تربیت و تنبیه، آموزش و تحصیل کودک و ...

کتاب کاش والدینم می دانستند…

لی سالک
لی سالک (22 دسامبر 1926 - 2 مه 1992) یک روانشناس و نویسنده کودک بود که به دلیل کشف اثر آرام بخشی صدای ضربان قلب بر نوزادان، اعتبار وی است.در دهه سوم زندگی خود، سالک در نمایش های مختلف تلویزیونی و سالن های سخنرانی حضور عمومی زیادی داشت. وی از این مکانها برای توزیع مشاوره در مورد نحوه تربیت کودکان، به ویژه نوزادان استفاده کرد.