کتاب خودخواهی سالم

Healthy Selfishness
  • 5,500 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سیته سیته
    نویسنده:
کد کتاب : 50237
مترجم :
شابک : 978-6005253146
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خودخواهی سالم اثر راشل هلر

اگر قرار است اتفاقی بیفتد، من باید بخواهم. در این جمله قدرتی پنهان شده که می تواند هر زندگی را دگرگون کند و معجزه آفرین باشد. این قدرت درمان بخش، همان خودخواهی سالم است، روشی غیرمتداول که شما را به زندگی ای که سزاوارش هستید، می رساند.
خودخواهی سالم یعنی احترام گذاشتن به احساس و نیازهای مان، به ویژه زمانی که دیگران این کار را نمی کنند. و این همان تعهد ساده ای است که باید به خودتان بدهید تا کمک کند در شرایط متغیر و دشوار زندگی همچنان پابرجا و استوار بمانید. باید بتوانید تحت هر شرایطی روی نیازهای تان تمرکز کنید و الگوهایی را که مانع رسیدن به خواسته های تان می شود شناسایی و الگوهای جدیدی را جانشین آن ها کنید. در این صورت است که می توانید زندگی را مطابق میل تان بسازید و از آن لذت ببرید.

کتاب خودخواهی سالم

راشل هلر
دکتر راشل هلر دارای سه مدرک تحصیلات تکمیلی روانشناسی است، از جمله دکترا با گرایش دوم در ارتباطات بین فردی و روانشناسی انگیزشی. او دو بار محقق بنیاد هلنا روبنشتاین بود و به عنوان مشاور ارشد روانشناسی در برنامه آموزش علوم زندگی فضایی ناسا خدمت می کرد. دکتر ریچارد هلر دریافت کننده دو مدرک تحصیلات تکمیلی از دانشگاه نیویورک، از جمله دکترای زیست شناسی با تخصص در مطالعه تأثیر استرس بر رفتار است.