کتاب زاگ

Zag
(چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟)
کد کتاب : 56647
مترجم :
شابک : 978-6005253078
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 150
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زاگ اثر مارتی نیومایر

مارتی نویمایر در این دیدگاه تازه از استراتژی برند می گوید: "وقتی همه زیگ می کنند،شما زاگ کنید." زاگ از سبک فوق‌العاده واضح اولین کتاب نویسنده، پیروی می‌کند، اما عمیق‌تر به این سوال می‌پردازد که چگونه برندها می‌توانند از قدرت تمایز استفاده کنند. نویسنده استدلال می کند که در یک بازار بسیار درهم و برهم، تمایز سنتی دیگر کافی نیست - امروزه شرکت ها برای ایجاد ارزش پایدار برای سهامداران و مشتریان خود به "تمایز ریشه ای" نیاز دارند. در یک مطالعه 3 ساعته سرگرم کننده یاد خواهید گرفت:

- نحوه "خواندن" بازخورد مشتری در مورد محصولات و پیام های جدید
- 17 مرحله برای طراحی "تفاوت" در برند شما
- چگونه «آنلاین بودن» نام تجاری خود را به یک چیز «واقعی» برای ایجاد هم افزایی تبدیل کنید
- اسرار نام گذاری محصولات، خدمات و شرکت ها
- چهار خطر مرگباری که سبد برندها با آن مواجه هستند
- چگونه نام تجاری خود را بدون شکستن آن "گسترش دهید".
- نحوه موفقیت در هر سه مرحله از چرخه مسابقه

در عصر ارتباطات فوری، همگام شدن با رقیب های دیگر یک استراتژی برنده نیست. امروز باید از موقعیت خارج شوید، مانور دهید و از رقبا جلو بزنید.. قانون جدید؟ وقتی همه زیگ می کنند، زاگ کنید. نویمایر در اولین کتاب خود، شکاف برند، به شرکت ها نشان داد که چگونه فاصله بین استراتژی کسب و کار و طراحی را پر کنند. در زاگ، او استراتژی شماره یک برندهای با کارایی بالا - تمایز رادیکال را نشان می دهد.

کتاب زاگ

مارتی نیومایر
مارتی نیومایر (Marty Neumeier) نویسنده و سخنران آمریکایی است که در مورد نام تجاری، طراحی، نوآوری و خلاقیت می نویسد. او در حال حاضر مدیر مدیرعامل برندینگ برای Liquid Agency، یک آژانس تجاری در سن خوزه، کالیفرنیا است.نویمایر از سال 1967 تا 1969 در کالج طراحی مرکز هنر شرکت کرد. به مدت 15 سال در تبلیغات و طراحی مارک به عنوان طراح ارتباطات و نویسنده در کالیفرنیای جنوبی کار کرد. در سال 1984 به سیلیکون ولی رفت تا با مشتریانی مانند Adobe ، Apple ، Hewlett-Packard ، Microsoft و Symantec کار کند. در سال...
نکوداشت های کتاب زاگ
Here’s a practical field guide on how to create and grow a world-class brand, so no more excuses―read it now and start zagging.
در اینجا یک راهنمای عملی میدانی در مورد چگونگی ایجاد و رشد یک نام تجاری در سطح جهانی وجود دارد، بنابراین دیگر بهانه ای نداشته باشید - اکنون آن را بخوانید و شروع کنید.
KIP KNIGHT

A big idea surrounded by 17 practical steps and presented in a delightful style. The presentation alone is worth the price of the book.
یک ایده بزرگ که با 17 مرحله عملی احاطه شده و به سبکی لذت بخش ارائه شده است. ارائه به تنهایی ارزش کتاب را دارد.
DAVID A. AAKER

قسمت هایی از کتاب زاگ (لذت متن)