کتاب خودآموز فروید

Freud
کد کتاب : 54393
مترجم :
شابک : 978-9647518574
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

آشنایی با فروید
Freud
کد کتاب : 80180
مترجم :
شابک : 978-6226640282
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب خودآموز فروید اثر روت اسنودن

خواندن آثار کامل زیگموند فروید بیش از آنچه که بسیاری از ما وقت بگذاریم نیاز دارد. خودآموز هر آنچه را که باید بدانید در یک کتاب خلاصه می کند. با توضیحات واضح و مثال‌هایی که از موارد خود فروید استخراج شده‌اند، به زودی درک کاملی از مفاهیم اصلی، از رشد روانی-جنسی تا تحلیل رویا، خواهید داشت.
شما در مورد تربیت فروید و رشد تفکر او خواهید آموخت. کارهای اولیه و تأثیرات او را کشف کنید، از آموزش پزشکی گرفته تا علاقه او به هیستری و هیپنوتیزم و جوانه زدن اولین ایده های او در مورد ناخودآگاه و روانکاوی. تمام جنبه های اساسی تفکر او، تعبیر او از رویاها، نظریه های او در مورد تمایلات جنسی، ماهیت هویت و دیدگاه های او در مورد جامعه را بررسی کنید.
کتاب خودآموز فروید هر جنبه ای از انسان و کار او را به روشی ساده و بدون اصطلاحات تخصصی توضیح می دهد و تئوری های اغلب پیچیده را آسان می کند.

کتاب خودآموز فروید

روت اسنودن
روت اسنودن، نویسنده ای انگلیسی است. اسنودن هم به نوشتن کتاب های داستانی و هم غیرداستانی می پردازد و موضوعاتی چون روانشناسی باطنی و معنویت زنان، جایگاهی ویژه در آثارش دارند. اسنودن اولین کتاب خود را در سال 1999 به چاپ رساند و از آن زمان تا کنون، بیش از پانزده اثر در سراسر جهان منتشر کرده است.
نکوداشت های کتاب خودآموز فروید
All you need to know about Freud in one neat package
همه آنچه که باید در مورد فروید بدانید در یک بسته بندی منظم
Amazon reviewer

For anyone even with a passing interest in Psychology or the mind of Sigmund Freud, then this is an excellent starting point to get you well on your way to studying the man
برای هر کسی حتی با علاقه گذرا به روانشناسی یا ذهن زیگموند فروید، پس این یک نقطه شروع عالی است تا شما را به خوبی در مسیر مطالعه مرد قرار دهد.
Amazon reviewer

قسمت هایی از کتاب خودآموز فروید (لذت متن)