کتاب خودآموز یونگ

Teach Yourself Jung
کد کتاب : 2477
مترجم :
شابک : 978-964-7518-45-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش در آمریکا

معرفی کتاب خودآموز یونگ اثر روت اسنودن

کتاب خودآموز یونگ، اثری نوشته ی روت اسنودن است که نخستین بار در سال 2005 منتشر شد. زمانی که کارل یونگ مسیر خود را از استادش، زیگموند فروید، جدا کرد، مکتبی جدید در روانشناسی را بنیان نهاد که امروزه نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. کتاب خودآموز یونگ که مطالب خود را با پیشینه و شرایط بزرگ شدن یونگ آغاز می کند، ما را به دنیای ذهنی این روانکاو بزرگ می برد و اطلاعاتی بسیار ارزشمند را درباره ی پژوهش های او در رابطه با اسطوره شناسی، رویاها، شهودها و اوهام در اختیار ما قرار می دهد. کتاب خودآموز یونگ، اثری روشن، موجز و ایده آل برای دانشجویان، معلمان و هر کسی است که می خواهد درکی از جایگاه خود در جهان هستی داشته باشد. بنابراین، چه دانشجوی روانشناسی هستید و چه صرفا فردی علاقه مند به این حوزه، کتاب خودآموز یونگ بدون تردید مقدمه ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.

کتاب خودآموز یونگ

روت اسنودن
روت اسنودن، نویسنده ای انگلیسی است. اسنودن هم به نوشتن کتاب های داستانی و هم غیرداستانی می پردازد و موضوعاتی چون روانشناسی باطنی و معنویت زنان، جایگاهی ویژه در آثارش دارند. اسنودن اولین کتاب خود را در سال 1999 به چاپ رساند و از آن زمان تا کنون، بیش از پانزده اثر در سراسر جهان منتشر کرده است.
نکوداشت های کتاب خودآموز یونگ
In just one week, this accessible book will give you knowledge to last forever.
این کتاب قابل فهم تنها در یک هفته، دانشی را به شما می دهد که تا ابد پایدار خواهد بود.
Booktopia

With this book, learn about one of the 20th century's greatest minds.
با این کتاب، درباره ی یکی از برجسته ترین ذهن های قرن بیستم بیاموزید.
Barnes & Noble

It explains Jung's complex ideas in simple terms.
این اثر، ایده های پیچیده ی یونگ را به شکلی ساده توضیح می دهد.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب خودآموز یونگ (لذت متن)
حیطه ی علایق یونگ به عنوان یک محقق برجسته بسیار گسترده بود و موضوعاتی چون طالع بینی، کیمیاگری، معرفت باطنی، باستان شناسی، ادیان الهی، روانشناسی، روانپزشکی و پزشکی را که رشته ی تحصیلی او بود، در بر می گیرفت. آثار و اندیشه های او نه تنها ناشی از این علایق، بلکه حاصل تجربه ی علمی با افرادی بود که برای درمان پزشکی به او مراجعه می کردند.

تأکید بر اهمیت فرد، در کنار «ناخودآگاه جمعی»، نشانه ی بسط روانشناسی تحلیلی و در واقع نوعی روانشناسی روحانی توسط یونگ بود. همین ویژگی، او را از دیگران که بیشتر چشم اندازی مکانیکی را فرا روی درمانگر قرار می دادند، متمایز می ساخت.

می توانیم برای اکتشاف جهان ناخودآگاه با رویاها آغاز کنیم. چون که راه هایی را می نمایانند که طی آن ناخودآگاه می کوشد وارد خودآگاه شود.